Baumgartner 16. helyezése

Vágólapra másolva!
2004.03.21. 21:55
Címkék
1/5. rész: Schumacher: kettőből kettő
2/5. rész: Montoya gurult be a második helyen
3/5. rész:
4/5. rész: A Malajziai Nagydíj végeredménye
5/5. rész: Button a pódiumon!


A Renault elmaradt a várakozástól, Trulli ugyan dobogóra is állhatott volna, Alonso viszont már az első körökben felzárkózott oda, ahol végül is a versenyt befejezte. A McLaren sem lehet elégedett Coulthard hatodik helyével, ha nem javul a skót, nehezen talál állást jövőre. A szombati időmérőn remeklő Mark Webber egy szempillantás alatt feladhatta a dobogóért való küzdelmet, a rajtnál a Jaguar-Cosworthok nagyon nehezen indulnak el, és ez lett az ausztrál veszte. Visszaesett a 15. helyre, ahonnan feljött a nyolcadik pozícióba. Roppant kemény csatát vívott Fernando Alonsóval és Ralf Schumacherrel is, volt egy defektje, kapott egy boxutcán áthajtásos büntetést, majd a 24. kör utolsó kanyarjában kicsúszott.
Ralf sem volt túlságosan boldog, neki motorhiba miatt kellett idő előtt befejeznie a futamot. Rajta kívül Räikkönennek és Szato Takumának volt motorhibája (pedig a japán kocsijában a rajt előtt motort cseréltek), míg Nick Heidfeld a váltója miatt fejezte be a leintés előtt a száguldást. Olivier Panis célba ért, igaz, ő is bosszús volt, mert egyszer feleslegesen szólították a boxba, majd áthajtásos büntetést is kapott.
Felipe Massa viszont örülhetett, hiszen a csapat főszponzora, a Petronas hazájában pontot szerzett a Sauber-istállónak.
A Minardi-csapat elégedett volt a versenyzőivel, már csak azért is, mert a sok apró probléma ellenére mindketten célba értek Sepangban. Baumgartner Zsoltnak az autó egyensúlyával voltak gondjai, Gianmaria Bruni kocsijában pedig az utolsó harminc körben nem működött a kormányrásegítés, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy nem volt szervója. A két pilóta a viadal elején kétszer helyet cserélt egymással, azután azonban Bruni, Baumgartner volt a sorrend. Szinte a teljes versenytáv során ebben a sorrendben haladtak (a leggyorsabb körük között két tizedmásodperc volt a különbség – Bruni javára), s hogy végül az olasz a 14., a magyar pedig a 16. lett, az annak köszönhető, hogy Szato motorja megadta magát és bár nem ért célba, a lekörözések miatt közéjük került.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik