Meglepő bejelentést tett szombaton a Ferrari vezetősége. Eredetileg úgy volt, hogy az új autó, az F2004 csak az idénynyitó Ausztrál Nagydíjon mutatkozik be a vetélytársak és a nagyközönség előtt (eddig kizárólag zárt kapuk mögött tréningeztek vele), ám most változott a helyzet.
A maranellóiak legújabb büszkesége már a jövő hét kedden kezdődő imolai teszten megjelenik a nyilvánosság előtt, bár Ross Brawn technikai igazgató szerint nem kell eget rengető újításokra számítani. "Az imolai teszt semmiképpen sem adhat tiszta képet arról, hogy milyenek lesznek az erőviszonyok az idény során, de azért néhány következtetést levonhatunk majd belőle" – mondta Brawn. Noha a tesztelés néhány napig szünetel, azért a pályán kívül is zajlik az élet. A Renault-istálló például szponzori szerződést kötött a legnagyobb spanyol telefontársasággal, a Telefónicával. A kontraktus Fernando Alonsóval, a feltörekvő spanyol tehetséggel van összefüggésben, no meg azzal, hogy a francia autógyár még nagyobb területeket kíván meghódítani a spanyol piacon. És ha már a franciáknál tartunk, mindenképpen meg kell említeni, hogy a magny-cours-i rendezők újabb kétmillió eurós (540 millió forintos) támogatást kaptak a régió önkormányzatától. Amint arról már korábban hírt adtunk, a Francia Nagydíj helye nem volt biztos a 2004-es naptárban, mert a szervezők nem tudták garantálni, hogy meg tudják rendezni a futamot. Azóta azonban már minden a helyére került: a Francia Autósport Szövetség és a helyi önkormányzat nyújtott segítő kezet. A július 4-ei verseny összköltsége körülbelül 16 millió euró (4.32 milliárd forint), ebből négyet ad a fent említett két szervezet, kettőt a szponzorok és tízet a szervezők. A rendezők egyébként már aláírták az új szerződést Bernie Ecclestone-nal, amely biztosítja, hogy Magny-Cours 2005 és 2009 között otthont adhat a száguldó cirkusz mezőnyének.