Liszi László és Rack György

Vágólapra másolva!
2003.12.27. 21:37
Címkék
Liszi az idén az első kiesők között volt, ugyanúgy, mint Szalaynak, neki is már Európában gondjai akadtak. Akkor a Hyundai-csapat tagja volt – időközben azonban a saját lábára állt, vadonatúj Mitsubishi Pajerót vett, amelyet Magyarországon építettek át versenygéppé. A motorja 185 lóerős, a végsebessége 180 km/óra, és dízelmotor hajtja. Az már tavaly bevált, hiszen nem utolsó szempont, hogy a benzines autó száz kilométeren negyven-ötven litert fogyaszt, a dízel azonban csak a felét ennek. Persze, itt nem az üzemanyag árán akar spórolni, hanem a kocsi súlyán – amely bizony meghatározó.
Liszi az egyetlen, aki a magyarok közül T1-es kategóriában megy, ez azt jelenti, hogy az ő Mitsubishije nagyon kevéssel tér (térhet) el a szériától, amit az utakon látunk közlekedni. Persze, van benne bukócső, hogy egy esetleges borulásnál megóvja a pilótákat, de sem a motoron, sem a fékeken, sem a váltón, sem pedig a futómű-geometrián nem lehetett változtatni a szabályok szerint.
A kocsit azonban így is ütőképesnek tartja a gazdája, azt mondja, a célba érkezést illetően sokkal optimistább, mint tavaly. A kocsi nem "lóerőgyár", de azért amennyire lehet, igyekezni kell vele, mert sötétben bizony senki sem szeret a dűnék között kóborolni.

MITSUBISHI PAJERO

Hengerűrtartalom: 3200 kcm
Teljesítmény: 180 lóerő
Magassága: 1850 mm
Szélessége: 1850 mm
Hossza: 4520 mm
Súlya: 2400 kg
Üzemanyagtartály mérete: 200 liter
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik