Az idén januárban magasra tette a mércét a páros: élete első Dakarján célba ért a 48. helyen. A párosnak kiváló részeredményei voltak, a sivatagi szakaszra azonban biztosan nem emlékszik szívesen, ott ment ugyanis tönkre autójának a váltója, emiatt a kettős jó néhány helyet visszaesett az összetettben. Kis Sánydor ennek ellenére bízik a Nissanban, nem váltott sem márkát, sem típust, viszont az autó tavaly óta rengeteget változott.
Az idén a 2003-as gyári Nissan Pick-Upot építette át a saját szája íze szerint – ezt-azt megváltoztatott rajta, mert szerinte a szűk kanyarokban nem volt tökéletes a gép, a pilótáknak többször tolatniuk kellett. Ezért aztán átalakították az első futóművet, és azzal a nem titkolt céllal vágnak neki a versenynek, hogy a mezőny első negyedébe verekedjék magukat (160 autós páros nevezett a viadalra). Legutóbb két segítőjük volt, most azonban három lesz, mert Kis szerint ha gyorsan akarnak menni, akkor fontos, hogy esténként legyen, aki rendbe hozza a kocsit.
Kisnek némi hátrányt jelent, hogy a tavalyi Dakar egész más útvonalon vezetett Afrikában (Tunézia, Líbia, Egyiptom), ő a mostani országok közül egyedül a marokkói sivatagot ismeri, mert ott részt vett egy Világkupa-viadalon. Az országos bajnokság idei második helyezettje arra számít, hogy az amatőrök (nem gyári pilóták) között jó pozíciót tud kiharcolni magának.
Interjú Kis Sándorral:
Kis hűséges a NissanhozNISSAN NAVARA PICK-UP
Hengerűrtartalom: 3500 kcm
Teljesítmény: 275 lóerő
Magassága: 1750 mm
Szélessége: 1975 mm
Hossza: 4650 mm
Súlya: 1750 kg
Benzintartály mérete: 450 liter