Manapság az állandó változások korát éljük. Ebben az Audi sem tesz kivételt. A 80-as évek közepén az Audi az amerikai piacról szinte teljesen kiszorult, de végül újra betört az amerikai piacra és tette mindezt a régi és jól megszokott módon, a legjobb minőséget, és a legújabb fejlesztéseket használva.
A sikert az Audi, Amerika szerte az A4-es modelljének köszönhette. Szépsége, kényelme, telítve a sok luxuselemmel és nem utolsó sorban jó teljesítménye miatt hamar bombasikerré és a német márka egyik csúcsképviselőjévé nőtte ki magát. A dolgok változnak idővel, változott az A4-es is. Az új platform, 45%-al erősebb karosszériával és egy hosszabb kormányrúd alappal rendelkezik, amely elősegíti a kormányozhatóságot. Ugyanakkor az A4-es modellt nagy fokú stabilitás magas sebességnél, erősebb motor, és egy teljesen különálló hátsó felfüggesztés jellemzi. De ne feledjük el az átalakított, agresszívebb külsőt, amely sokkal markánsabb arculatot kölcsönöz az autónak. Mindezt egybevetve az új A4-es jelentősen többet nyújt elődjeinél, talán túl sokat. A Greedspeed A4-es az Oettinger féle spoiler szettel van felszerelve, ami magába foglalja az első és hátsó lökhárítókat, az első tolót, és az oldal küszöböket... és a hátsó szárnyakat. A teljesen autonóm felfüggesztést a Neuspeed Race rugóival, és az első és hátsó ütközők rúdjai nagyobbak és erősebbek lettek mivel elől 29mm elől illetve 21mm átmérőjű hátul, ami igazán figyelemre méltó. A nagyobb stabilitás érdekében a tehnikusok az alacsonyabb Neuspeed féle áramvonalazást használták. Az agresszív kinézetű A4-es rendelkezik két darab Oettinger RZ modellű tárcsával és a Toyo nagyszerű T1-S típusú abroncsával egy 235/35ZR-19 méretben. Annak ellenére, hogy a kerekek elég masszívak, nagyon jól teljesített a teljes terheléses indulásnál. Az Audi az 1.8 motorját új könnyebb dugattyúkkal látta el, ugyanakkor a motort irányító elektronikát feljavították és a válaszidőt csökkentve a precizitását is növelték. Az Audi felújította az első hűtő rácsát is egy gyönyörű új dezign-al ellátva, de ugynakkor a hatékonyságát nem kevesseb mint 100%-al növelték, a gyári modellhez képest.
A greedspeed módosította ugyanakkor a gázok az üzemanyag feldolgozásának hatékonyságát növelve ezúton a hatékonyságot. Az új motor az A4-et a 200-bhp környékére emeli, ugyanakkor a motor halk de agresszív morgása teljes terhelésnél sem zavaró. Az új modell a régihez képest nem csak az erő fölénye miatt lett jobb, hanem a vonalvezetése miatt az útra kifejtett tapadása, és rugalmassága, megsokszorozza a motor által adott lehetőségeket. Annak ellenére, hogy az új A4-es csak néhány fonttal nehezebb, mint a régebbi generáció, sokkal szolidabb és súlyosabb benyomást kelt. Ez az autó tökéletesen beváltja a régi A4-et kedvelők összes elvárásait ugyanakkor a sok kiegészítőivel bizonyos fokú pluszt is nyújt.