Összesen száznál is több országos bajnoki éremmel büszkélkedhetnek a jövő vasárnap kezdődő Atlantic Rally for Cruisers vitorlásversenyen a djuice (volt Extra Dry) nevű hajóval induló magyar csapat tagjai. A Fa Nándor irányításával útra kelő egység célja, hogy az élbolyban végezzen, és a jelenlegi 11 nap 23 órás rekordnál rövidebb idő alatt érjen célba.
A pénteki sajtótájékoztatón elhangzott, hogy több mint 200 vitorlás áll rajthoz a 2700 tengeri mérföldes (5000 km), Atlanti-óceánt átszelő viadalon. A Las Palmas és a karibi Santa Lucia szigete közötti távot általában 12–24 nap alatt teljesítik a résztvevők. Az óceáni versenyzéshez ezzel a megméretéssel visszatérő Fa Nándor szerint a mezőnyben található két, a Volvo Ocean Race-en is szereplő jachttal a 22.6 méter hosszú djuice nincs egy súlycsoportban, de mindenképpen jó helyezés elérése a cél az első hazai profi óceáni csapattal, amely szombaton indul Las Palmasba. Hozzátette: megfelelően gyors hajóval indulnak, amelynek tulajdonságait azonban még nem sikerült teljes mértékben tesztelni. Közepes szélben napi 250–280 tengeri mérföldes sebességgel haladhat a djuice. Az 1992–93-as Vendée Globe földkerülő viadalon ötödik magyar hajóst a tulajdonos, Láng Róbert kérte fel, hogy legyen a kormányos. A csapat tagjai Fa Nándor és Láng Róbert mellett: Fináczy György hússzoros magyar bajnok, Európa-bajnoki bronzérmes és háromszoros győztese a szóló Balaton-kerülő versenynek, Fürstner József, az 1996-ban Hongkong Challange-győztes csapat tagja, Goszleth Marcell, hatszoros magyar bajnok, háromszoros Kékszalag-győztes, sydneyi olimpikon, Hajdu Balázs tizenegyszeres magyar bajnok, junior Európa-bajnoki arany- és ezüstérmes, sydneyi olimpikon, Rauschenberger Miklós nyolcszoros magyar bajnok, Scholtz Imre hétszeres magyar bajnok, négyszeres Kékszalag-győztes, Weöres Szabolcs kétszeres magyar bajnok, a Hongkong Challange-győztes csapat tagja és Fehér Sándor operatőr.