Noha négy verseny még hátravan a világbajnoki sorozatból és még hét hónapnak kell eltelnie ahhoz, hogy elkezdődjön a 2004-es szezon, a Renault-istálló új versenygépét már tesztelik az enstone-i szélcsatornában.
A technikai igazgató, Mike Gascoyne teljesen átszervezte a munkát, amikor 2001-ben a csapathoz szerződött: azóta két team dolgozik párhuzamosan, az egyik az éppen futó gépen, a másik az új autó tervezésén. "Tim Densham rendkívül kemény munkát végzett tavaly és azóta is folyamatosan fejleszti az R23-at – mondta Gascoyne. – Ez azonban nem volt elég nekünk, párhuzamosan Mark Smith már az R24-en dolgozott: a tervezés már tavaly decemberben elkezdődött. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a két csapat mindig váltja egymást. Tim tehát hamarosan elkezd dolgozni az R25-ön.” Az új autó 50 százalékban más lesz, mint a tavalyi, és a kasztnit már szélcsatornában tesztelik. Az új modell egyébként zöld színben pompázik, aminek egészen egyszerű oka van: a sötét festésen jobban látszanak az árnyékok a szélcsatornában, így a mérnököknek könnyebb dolguk van a hibák kiszűrésénél.