Tagaiék is vb-indulók

Munkatársunktól MunkatársunktólMunkatársunktól Munkatársunktól
Vágólapra másolva!
2003.07.01. 20:40
Címkék
Néhány évvel ezelőtt szenzációnak számított, ha egy magyar versenyző világbajnoki futamon indult, mostanában azonban egyre gyakoribb, hogy hazai pilóták is eljutnak a legmagasabb szintű sorozat egy-egy viadalára.
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
A Subaru Impreza WRC-t (képünkön) átmenetileg egy N-csoportos Mitsubishire cseréli a Tagai testvérpár
Csak az idén már három versenyző (Benik Balázs, Szabó Gergő, Fülöp Rajmund) próbálta ki magát a legjobbak között, és ezzel még nincs vége, hiszen újabb páros döntött úgy: megméreti magát az elitben. Tagai Tamás és Tagai Róbert (Intermédia Motorsport) a világbajnokság 8. futamára, a július 25–27-én esedékes Német Ralira adta le a nevezését, és ami a legérdekesebb, nem azzal a Subaru WRC-vel, amelynek volánja mögött az utóbbi években láthattuk, hanem egy N-csoportos Mitsubishi Lancer Evo6-ossal. Azzal a típussal, amellyel 2000-ben N-csoportos bajnok lett a páros.
– Régóta tervezzük, hogy megméretjük magunkat egy rali-világbajnoki futamon – vallotta be Tagai.
– De miért egy N-csoportos autóval?
– Azért, mert azt talán egy kicsit jobban ismerjük, mint a Subaru WRC-t, és az N-es mezőnyben nem is leszünk akkora technikai hátrányban, mint az Imprezánkkal lennénk a gyári World Rally Carok ellenében.
– Miért döntöttek éppen a Német Rali mellett?
– Mindenképp a közül a hét vébéfutam közül akartunk választani, amelyeken az N-es Világkupa menői is szerepelnek, mert velük akartuk összemérni a gyorsaságunkat. A Német Rali volt a legközelebbi ilyen verseny, ráadásul oda sok magyar szurkoló is eljön majd, és ez pluszerőt ad nekünk. Az is közrejátszott a döntésben, hogy a német pályákon most először szerepel az N-es Világkupa mezőnye, tehát a helyismeret miatt legalább nem leszünk hátrányban.
– Milyen eredményre számít?
– Egyelőre nem tudom megítélni, hogy hol a helyünk. Az élmezőny roppant erős: ellenfelünk lesz a nyolcvannégyes világbajnok Stig Blomqvist, a tavalyi junior-világbajnok Daniel Sola, a címvédő Karamjit Singh és még jó néhány olyan pilóta, akinek sokkal több vébés tapasztalata van, mint nekünk.Egy azonban biztos: nem szeretnénk csak végiggurulni a pályákon – azért megyünk Németországba, hogy versenyezzünk.
Legfrissebb hírek

Rendőrök vittek Milánóban a kajak-kenu vb helyszínére

Kajak-kenu
13 perce

Korábbi Bundesliga-játékos lett a luxemburgi válogatott új szövetségi kapitánya – hivatalos

Minden más foci
28 perce

Gyász: elhunyt a Kozármisleny tulajdonosa, Feleki Attila

Labdarúgó NB II
40 perce

Talmácsi Gábor tiszteletkört motorozik a magyar MotoGP-futam előtt

Egyéb autó-motor
46 perce

Erdély Csanád örül a Ferencváros érkezésének

Jégkorong
1 órája

Bérletes szurkolóival csap össze a DAC a Szlovák Kupában

Minden más foci
1 órája

Nagy Norbert második lett a svájci hegyi Európa-bajnoki futamon

Egyéb autó-motor
1 órája

A harmadosztályba adta kölcsön nyári szerzeményét az NB I újonca

Labdarúgó NB I
2 órája
Ezek is érdekelhetik