Csökken Schumi fizetése?

Vágólapra másolva!
2003.03.11. 22:00
Címkék
Német lapértesülés szerint a Ferrari szerződéshosszabbítási ajánlatot tett Michael Schumachernek. Ezt az ötszörös világbajnok menedzsere, Willi Weber árulta el a Die Weltnek, hozzátéve: a világsztár fizetése 2005-től évi 32 millió dollár lenne.
Az Ausztrál Nagydíjat a negyedik helyen záró Schumacher többször hangsúlyozta, hogy addig marad aktív, amíg élvezi a munkáját. Érdekesség, hogy február végén a Bild a csapatoktól kapott információk alapján nyilvánosságra hozta a Formula–1-es pilóták kereseti listáját, és azon Schumacher 45 millió euróval, vagyis a beígért 32 millió dollárnál magasabb összeggel szerepel.
Luca Badoer balesete

MUGELLO. Tesztelés közben nagy sebességgel a gumifalnak vágódott az új Ferrarival Luca Badoer, a vörösök tesztpilótája. Az olaszt azonnal kórházba szállították, de a vizsgálatok kiderítették: nincs komoly baja.
Luca Badoer balesete

MUGELLO. Tesztelés közben nagy sebességgel a gumifalnak vágódott az új Ferrarival Luca Badoer, a vörösök tesztpilótája. Az olaszt azonnal kórházba szállították, de a vizsgálatok kiderítették: nincs komoly baja.
Az olasz sajtó egyébként az Ausztrál GP után egyáltalán nem mutatott kétségbeesést, a La Gazzetta dello Sport szerint "a Ferrari csupán elveszített egy versenyt, mert Schumacher hétköznapinak tűnt, a szerelőgárda pedig összemaszatolta eddig hibátlan jegyzeteit.” A lap Kimi Räikkönent éltette, aki nem jött zavarba, amikor az ötszörös világbajnokkal kellett kerék kerék elleni csatát vívnia. "Ahogy múlik az idő, úgy lesz egyre meghatározóbb alakja a Formula–1-nek ez a robothangú finn, aki zseniálisan tud autót vezetni”– írta az olasz sportnapilap.
Jacques Villeneuve a BAR-istálló pilótájaként már csak a fizetése tekintetében tartózkodik a legjobbak között, igaz, az Auszrál Nagydíj pénteki edzésén a harmadik, szombaton pedig a hatodik lett (végül a versenyen kilencedikként ért célba). A kanadai a remek rajtpozíciója ellenére elégedetlen az új kvalifikációs rendszerrel. "Nagyszerű a pénteken alkalmazott szisztéma, de másnap már nem reális, hogy a vasárnapi futamra gondolva különböző mennyiségű üzemanyaggal indulunk. Így kevesebb értelme lett a kockáztatásnak” – mondta az 1997-es világbajnok, aki úgy véli, hogy azonos mennyiségű üzemanyaggal tankolt autók versengése izgalmasabb szombati időmérőket eredményezne. Azért némileg meglepő Villeneuve véleménye, mert tavaly egyszer sem rajtolhatott olyan előkelő pozícióból, mint vasárnap, elmúlt évi legjobbja az indianapolisi 7. hely volt.
Az Ausztrál GP rendezői egyébként meglepődve adták hírül, hogy az Albert Parkba kilátogató 116 ezer néző 30 százaléka nő volt. Ehhez hasonló hányadban még sohasem jelentek meg nők Formula–1-es viadalon, és a szervezők azzal magyarázzák az arányt, hogy a verseny egyik fő támogatója a Max Factor kozmetikai cég volt, amelynek ingyenes szolgáltatásaira várva hosszú sorokban ácsorogtak a látogatók, és hogy a versenyt Cathy Freeman ausztrál olimpiai bajnok futónő intette le.
Elterjedt a pletyka, amely szerint Pedro De La Rosa arra készül, hogy tesztelje a McLaren egyik ezüst nyilát. A Jaguartól a téli szünetben elbocsátott spanyol a közelmúltban látogatást tett Wokingban, és a brit sajtó szerint ennek célja nem lehetett más, mint az üléspróba. Az információt azzal támaszják alá, hogy De La Rosa menedzserét, Julian Jakobit korábban szoros szálak fűzték a McLarenhez Ayrton Senna és Alain Prost révén.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik