Jaguar
Elsô nagydíj: 2000, Ausztrál Nagydíj
Elsô pontszerzés: 2000, Monacói Nagydíj
Nagydíjak száma: 51
Gyôzelmek száma: 0
Pole pozíciók száma: 0
Leggyorsabb körök száma: 0
Pontok száma: 21
Legjobb idény: 2001 (9 pont)
A 2002-es pilótái
Eddie Irvine (ír) vb-9. 8 pont
Pedro De La Rosa (spanyol) 0 pont
A britek autóversenyszínét, a zöldet immár a harmadik éve viselő Milton Keynes-i gárda hatalmas elánnal készült a 2002-es idényre, de a kasztnin már az első teszteken látni lehetett, hogy bizony ezúttal is melléfogtak a jaguarosok. Steve Nichols technikai igazgató ezért el is hagyta a csapatot, amely a pilótaként háromszoros világbajnok Niki Lauda személyében már a harmadik csapatvezetőjét fogyasztja.
Jaguar
Elsô nagydíj: 2000, Ausztrál Nagydíj
Elsô pontszerzés: 2000, Monacói Nagydíj
Nagydíjak száma: 51
Gyôzelmek száma: 0
Pole pozíciók száma: 0
Leggyorsabb körök száma: 0
Pontok száma: 21
Legjobb idény: 2001 (9 pont)
A 2002-es pilótái
Eddie Irvine (ír) vb-9. 8 pont
Pedro De La Rosa (spanyol) 0 pont
Elsô nagydíj: 2000, Ausztrál Nagydíj
Elsô pontszerzés: 2000, Monacói Nagydíj
Nagydíjak száma: 51
Gyôzelmek száma: 0
Pole pozíciók száma: 0
Leggyorsabb körök száma: 0
Pontok száma: 21
Legjobb idény: 2001 (9 pont)
A 2002-es pilótái
Eddie Irvine (ír) vb-9. 8 pont
Pedro De La Rosa (spanyol) 0 pont
A pontok után senki nem várta a jó folytatást, Irvine a kocsi megváltoztatását követelte, míg csapattársa, Pedro De La Rosa csendesen tűrte a botladozást. A Brit Nagydíjra megérkezett az R3B, amely jobb volt, mint az eredeti gép, de csak néhány hónapos finomhangolás után sikerült a mezőny első felébe juttatni. A Magyar Nagydíj után megerősödött a Jaguar, Belgiumban a hatodik lett Irvine, Monzában pedig a két Ferrari mögött harmadikként sikerült célba érnie. Az íren kívül csak ferraris, mclarenes és williamses pilóta állt az idén dobogón.
Az idény utolsó két, Európán kívüli versenyére visszaesett a csapat, és amíg Irvine a visszavonulásán gondolkodott, De La Rosa egyre hangosabban mondogatta, hogy neki a következő idényre is szerződése van. Ezt azonban egyedül ő hangoztatta, ami a Formula–1-ben annak a jele, hogy nem érzi magát biztonságban. Félelmei beigazolódtak, Irvine mellett neki is megmutatták a kijáratot.
Niki Lauda a Ford további támogatását élvezve úgy döntött, megfiatalítja csapatát, és leigazolt két olyan pilótát, akiket az idény közben kipróbált. Az évadot a Minardinál töltő Mark Webber és az újonc Antonio Pizzonia remek benyomást tett a Jaguar vezetőire, és jövőre nekik lesz a feladatuk, hogy előbbre repítsék a brit nemzeti istállót, amelynek jövő évi autóját január 13-án mutatják be Nagy-Britanniában.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







