Biasion a Mitsubishinél
TEREPRALI. A korábbi kétszeres ralivilágbajnok Miki Biasion (1988, 1989 –Lancia Delta Integrale) szerzôdést kötött a Mitsubishi gyári csapatával, és a jövôben a tereprali Világkupa futamain áll rajthoz. A bemutatkozására nem kell sokáig várni, hiszen az október 30-án rajtoló dubai viadalon már ott lesz az olaszok legendás versenyzôje. Érdekesség, hogy a háromgyémántos gyár már Dubaiban beveti a legújabb fejlesztésű Pajerót, amellyel a 2003-as Dakar-ralin ismét a gyôzelemért száll harcba.
Két napig egyfolytában szakadt az eső. Iszonyú sár volt, a párosoknak nagy erőfeszítéseket kellett tenni azért, hogy teljesítsék a Salgótarján környékén kijelölt pályákat. Jó néhányan búcsúztak idejekorán, ezért is volt különösen nagy értéke a győzelemnek, amely a Bártfai István, Greff Róbert kettős nevéhez fűződött.
Biasion a Mitsubishinél
TEREPRALI. A korábbi kétszeres ralivilágbajnok Miki Biasion (1988, 1989 –Lancia Delta Integrale) szerzôdést kötött a Mitsubishi gyári csapatával, és a jövôben a tereprali Világkupa futamain áll rajthoz. A bemutatkozására nem kell sokáig várni, hiszen az október 30-án rajtoló dubai viadalon már ott lesz az olaszok legendás versenyzôje. Érdekesség, hogy a háromgyémántos gyár már Dubaiban beveti a legújabb fejlesztésű Pajerót, amellyel a 2003-as Dakar-ralin ismét a gyôzelemért száll harcba.
TEREPRALI. A korábbi kétszeres ralivilágbajnok Miki Biasion (1988, 1989 –Lancia Delta Integrale) szerzôdést kötött a Mitsubishi gyári csapatával, és a jövôben a tereprali Világkupa futamain áll rajthoz. A bemutatkozására nem kell sokáig várni, hiszen az október 30-án rajtoló dubai viadalon már ott lesz az olaszok legendás versenyzôje. Érdekesség, hogy a háromgyémántos gyár már Dubaiban beveti a legújabb fejlesztésű Pajerót, amellyel a 2003-as Dakar-ralin ismét a gyôzelemért száll harcba.
A Renault Buggyt kormányozó pilóta másodikként kezdte a vasárnapot, méghozzá 28 másodperccel lemaradva Murczin Zsolttól. Utóbbi sofőr azonban eltévedt a második versenynapon, és Bártfai egyszercsak azt látta, hogy az egyik pályán Murczin jön szembe. Attól kezdve már nem kellett mást tennie, mint ellenfele mögött beérni a célba, és már övé volt a vezető hely.
A második helyen Tóth Levente érkezett. Megbízható, egyenletes teljesítménnyel, szép csendben – ahogy szokott. A dobogó harmadik fokára a néhány nappal ezelőtt még az egyiptomi sivatagban száguldó Kis Sándor állhatott, aki az első nap nagyon eltévedt, ennek volt betudható a nagy hátránya.
Premier Motorsport-kupa, a Nissan tereprali ob 5. futama, Salgótarján
Abszolút sorrend: 1. Bártfai István, Greff Róbert (Premier Motorsport Klub, Renault Buggy) 2:25:19, 2. Tóth L., Hudy (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 2:28:38, 3. Kis, Czeglédi (K-Sped Motorsport, Nissan Patrol) 2:28:46, 4. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing ASE, Mitsubishi REVO) 2:28:53, 5. Horváth B., Kenessey (Premier Motorsport Klub, Mitsubishi Pajero) 2:33:32, 6. Simon, Zana (Premier Motorsport Klub, Mitsubishi Pajero) 2:41:47
Az ob állása 5 futam után: 1. Benyó Miklós, Maurer Péter (Premier Motorsport Klub, Hyundai Galoper) 80 (már bajnok), 2. Bártfai, Hujber/Greff 49, 3. Tóth L., Hudy 38, 4. Korda, Tóth Gy. (Érdi Rallye Team, Subaru Forester) 34, 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 29, 6. Kis, Czeglédi 29
Következik (november 22–24.): Liszi-Bau-kupa, az ob 6. futama, Budapest
Abszolút sorrend: 1. Bártfai István, Greff Róbert (Premier Motorsport Klub, Renault Buggy) 2:25:19, 2. Tóth L., Hudy (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 2:28:38, 3. Kis, Czeglédi (K-Sped Motorsport, Nissan Patrol) 2:28:46, 4. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing ASE, Mitsubishi REVO) 2:28:53, 5. Horváth B., Kenessey (Premier Motorsport Klub, Mitsubishi Pajero) 2:33:32, 6. Simon, Zana (Premier Motorsport Klub, Mitsubishi Pajero) 2:41:47
Az ob állása 5 futam után: 1. Benyó Miklós, Maurer Péter (Premier Motorsport Klub, Hyundai Galoper) 80 (már bajnok), 2. Bártfai, Hujber/Greff 49, 3. Tóth L., Hudy 38, 4. Korda, Tóth Gy. (Érdi Rallye Team, Subaru Forester) 34, 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 29, 6. Kis, Czeglédi 29
Következik (november 22–24.): Liszi-Bau-kupa, az ob 6. futama, Budapest
Izgalmas verseny volt tehát: sok kiesővel, nehéz pályákkal és egy olyan győztessel, aki nagyon megérdemelte már ezt a húsz pontot.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik





