Szirmák Botond vezérigazgató elmondta, hogy nyár óta tárgyalnak a Ferencvárossal a lehetséges együttműködésről. Hozzátette: azért döntöttek a támogatás mellett, mert az idén tízesztendős pénzügyi cégnél fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, és azért választották a sportszponzorációt, mert szeretnének hozzájárulni a fiatalok egészséges életre neveléséhez, és az is céljuk, hogy segítsék az arra rászorulókat.
„A szerződés értelmében a Ferencváros minden hazai mérkőzésére 300 jegyet kapunk a klubtól, ezeket szétosztjuk majd a nagycsaládosok, illetve a hátrányos helyzetűek között. Célunk, hogy minél több fiatal jöjjön ki az Üllői úti stadionba. Reméljük, hogy többen kedvet kapnak majd a játékhoz, sőt talán egyszer új Albertek is kikerülnek közülük” – fogalmazott Szirmák Botond.
Kubatov Gábor azt mondta, hogy a támogató a családi páholy kialakításában is segíti a Ferencvárost, a cég logója pedig rajta lesz a játékosok mezén is. Az elnök az MTI kérdésére, hogy az üzleti tervhez képest miként állnak a szponzori bevételekkel, azt felelte, továbbra is meggyőződése, hogy ha rend van a klubnál, megjelennek a szponzorok.
„Most körülbelül az út felénél járunk a pénzügyi tervhez képest” – szögezte le az elnök.
Az eseményen részt vett a Ferencváros szakmai vezetője, Détári Lajos, valamint három játékosa, Rósa Dénes, Józsi György és Martin Klein. Valamennyien aláírtak öt labdát, amelyet a Kaposvári Rákóczi elleni vasárnapi mérkőzésen osztanak ki a nagycsaládos nézők között.