Sok száz kisiskolás most közelebb kerülhet álmaihoz!

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2016.07.04. 16:27
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál. A július 20-ig tartó program keretében azok a vásárlók, akik a SPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolnak, hozzájárulnak, hogy több mint 25 iskola megnyerhesse az összesen 5 millió forint értékű nyeremény valamelyikét. (x)

A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország közös társadalmi felelősségvállalási kampányának keretében az ország minden iskolája lehetőséget kap a másfélmillió forint értékű fődíj vagy az egymillió forintos különdíj elnyerésére. A nyereményjáték július 20-ig tart, a nyeremények összegét tornaterem-felújításra ajánlja fel a két vállalat. A programban most bárki részt vehet, és szavazhat a kiválasztott iskolára mindössze egyetlen termék – Ariel, Always, Ambi Pur, blend-a-med, Bonux, Discreet, head&shoulders, Gillette, Jar, Lenor, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Venus vagy Wella – vásárlásával és az ujtornaterem.hu weboldara történő regisztrációval.

„Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sport szeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere.ujtornaterem.hu weboldara történő regisztrációval.

„Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sport szeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere.

„Kezdeményezésünkkel az a célunk, hogy ne csupán felhívjuk az emberek figyelmét a sport jelentőségére, de mozgósítsuk is őket, és tudatosítsuk, hogy most egy apró mozdulattal – azzal, hogy hová nyúlnak a polcokon – tudatos döntést hozhatnak, és ezzel változásokat indíthatnak el több száz kisiskolás életében.”

„Nagyon örülünk, hogy egy olyan program mellé állhatunk, amely kiemelten fontos a gyermekek és családjaik életében. A gyerekek hétköznapjaiknak a felét az iskolában töltik, ezzel a kampánnyal pedig mi is hozzájárulhatunk a mindennapos testnevelésórák fejlesztéséhez – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. – A napi mozgás minősége legalább olyan fontos, mint a mennyisége, és ehhez a gyermekeknek megfelelő és biztonságos tornaeszközökre van szüksége. Most a vásárlókkal együtt támogathatjuk a gyermekek fizikai és szellemi fejlődését.”

Gyerekszáj: Milyen lenne álmaid tornaterme?

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik