A magyar versenyző szombaton a 7. helyen zárt, de egyik riválisa büntetése után végül a hatodik lett, ezért a 3. rajtkockából indulhatott, és a kör végén egy újabb pozíciót vesztve már csak a negyedik volt, amikor megérkezett a pályára egy csetepatét követően a biztonsági autó.
11 körrel a leintés előtt kiment a safety car, de csak három kört tettek meg a versenyzők szabadon, Fabiano Machado kiesése következtében ismét jöhetett vissza – ráadásul a pilótához érkezett az orvosi személyzet is, mivel az autója felemelkedése után nagy erővel visszavágódott a talajra.szombaton a 7. helyen zárt, de egyik riválisa büntetése után végül a hatodik lett, ezért a 3. rajtkockából indulhatott, és a kör végén egy újabb pozíciót vesztve már csak a negyedik volt, amikor megérkezett a pályára egy csetepatét követően a biztonsági autó.
11 körrel a leintés előtt kiment a safety car, de csak három kört tettek meg a versenyzők szabadon, Fabiano Machado kiesése következtében ismét jöhetett vissza – ráadásul a pilótához érkezett az orvosi személyzet is, mivel az autója felemelkedése után nagy erővel visszavágódott a talajra.
Ekkor már átváltott a körszámláló percszámlálóra, de a biztonsági autó már nem jött ki, csak az utolsó kör végén, így a versenyzők már csak a bokszutca bejáratától a célvonalig tudtak viaskodni, előzésre azonban ezen a nagyon rövid szakaszon már nem került sor.
A második futamot az ausztrál Mitch Evans nyerte meg.
„A rajtnál nagyon jó volt a reakcióidőm, így Evans mellé tudtam kerülni belülről, elmenni viszont nem tudtam mellette, mert nem hagyott elég helyet. Valószínűleg én is hasonlóan védekeztem volna a helyében, de talán picit túl agresszív volt, mert már szinte teljesen mellette voltam. Ha nem veszem el a gázt, akkor felpréselt volna a falra, és mindketten kiesünk, ezért inkább úgy döntöttem, folytatom a 3. helyen" – elevenítette fel a rajt utáni történéseket a 21 éves pilóta.
„Aztán Daly az egyenesben úgy ment el mellettem, mi nt aki szemből jött, így visszacsúsztam a 4. helyre. Innentől kezdve összesen másfél kör telt tényleges versenyben, és ez sajnos kevés volt ahhoz, hogy visszatámadjak. Volt ugyan szélárnyék, de csak tartani tudtam a távolságot az előttem haladókhoz képest, közeledni nem tudtam hozzájuk. Az autó még mindig nem tökéletes, először az alulkormányzottságra, majd a kellő végsebesség hiányára kell megoldást találnunk a hungaroringi futamok előtt. Ez a hétvége sem végződött rosszul a reménytelennek tűnő időmérő után, de a hazai versenyemen ennél sokkal jobban kell szerepelnünk. Remélem, minél többen szurkolnak majd nekünk a lelátókon" – tekintett előre az előttünk álló hétvégére Kiss Pál Tamás.