A Sport Televíziós közlése szerint ez a nézőszám a 23.00–02.00 órás éjszakai idősávban kiemelten jónak tekinthető. A Super Bowl több mint négyórás közvetítésével a csatorna 6 százalékos közönségarányt ért el, és ebben az idősávban a harmadik legnézettebb csatorna volt.
Érdekességképpen jegyezzük meg, hogy tavaly 45 243 néző követte figyelemmel a Super Bowlt a Sport1-en, azaz tényleg erőteljes az érdeklődés növekedése a sportág iránt.
A Super Bowlt világszerte közel 1 milliárd néző kíséri figyelemmel, a tavalyi döntőnek 151.6 millió tévénézője volt csak Amerikában. Ehhez képest a 2008-as amerikai elnökválasztáson 131.3 millió ember vett részt.
A szupershow nemcsak férfiaknak szóló esemény, tavaly 71 millió nő nézte, míg három héttel később az Oscar-gálának összesen 67.6 millió nézője volt.
A Sport1 2004. február 1-jén közvetítette először élőben a Super Bowlt, 2007 óta pedig minden évben Faragó Richard a helyszínről közvetíti a négyórás eseményt.