A Serie A-ban szereplő olasz futballklub marketingesei gondoltak egy nagyot, és egyetlen mozdulattal megajándékozták a klub összes bérletesét.
Az olasz élvonal előző kiírásában a 8. helyen végző Parma vezetősége joggal gondolta úgy, hogy tartozik azoknak, akik évről évre bérletet vesznek az Ennio Tardini-stadionba.

A gondolatot tett követte, és a klub, valamint a mezszállító Errea marketingesei ki is találták a tutit: minden egyes bérletes neve rákerül a 2012–2013-as szezon hazai mezére.
A trikót díszítő hatalmas keresztről „crociata"-nak nevezett mez első darabját egy Marco Bottesini nevű drukker kapta, akinek tíz éve van bérlete a stadionba.
A marketingesek arra számítanak, hogy az eddigieknél jóval többen fogják megvenni az aktuális mezt, már csak azért is, hogy megkeressék rajta a saját nevüket.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik






