Az még kérdéses, hogyan került az angol válogatott játékos az indiai cigarettákra. A kormány embere is nyilatkozott. Szerintük gőzük sincs róla, miért éppen ezt a képet használják a cigiken.
John Terry ügynöke szomorú.
„Felhívták a figyelmünket arra, hogy ügyfelünk képét használták fel mindenféle engedély kérése nélkül egyes cigarettásdobozokon. Keressük a törvényes lehetőségeket, hogy a végére járjunk az ügynek."
Indiának nincs szerencséje az utóbbi időben a közérdekű reklámokkal. 2010-ben a pakisztáni légierő volt parancsnoka került fel egy reklámra neves indiai személyiségekkel. Ez ott nem szimpatikus. Aztán még a Nemzetközösségi Játékokra készítettek egy reklámot, amelyben eltévesztették az indiai zászló színeit, és a narancs helyett pirosat hoztak. Még ugyanabban az évben az egyik olvasókönyvben illusztrációként megjelent Jézus, amint egyik kezében cigit, a másikban sört tart. Az állami szerveknek vissza kellett hívniuk a könyvet.
Ja, amúgy Terryről nem tudni biztosan, hogy dohányzik-e egyáltalán...