Ford EscortFord Escort
Valahol neki is el kellett kezdenie, és igenis, 1992-93 körül, 18 évesen sokan örültek volna egy ilyen pompás autónak. Német technika belül, német formaterv kívül, 1,6-os, 90 lóerős, 16 szelepes benzines motor. A korábbi verziókhoz képest javítottak az ütközésvédelmen, és már nem csak a vezető oldalán, hanem az utasoldalon is volt légzsák. Az autó a mai napig Beckham tulajdona, a világért sem adná el senkinek.
Chevrolet Camaro Platinum Motorsports
A klasszikus amerikai sportkocsi, amelynek, ha kimondják a nevét, szemünk előtt leng a csillagos-sávos lobogó. Ez volt az első járgány, amelyet David már amerikai tartózkodása során, azaz odaát vett. A Camarót a Los Angeles-i Platinum Motorsports tuningcég dolgozta át: nekik köszönhető a hideg acélszürke fényezés, a négy gyönyörű matt fekete Agetro V500 felni, és az utastér díszítése. Ha azt mondjuk, hogy Beckham nem az a felvágós fajta, akkor tegyük fel, hogy az autóban a közepes méretű, 428 lóerős 6.2 literes V8-as motor dolgozik.
Cadillac Escalade
Az egy dolog, hogy apa hétköznap a Camaróval rajoskodik a Hollywood Boulevardon, de hétvégén azért a család többi tagja is szeretne kikocsikázni a tengerpartra. A családnak pedig igen sok tagja van (most már, ugye papa, mama és négy gyerek) – szóval, kell egy rendes családi vas. Hát, az Escalade az egy rendes amerikai családi vas: 5662 mm hosszú, 2007 mm széles, 1892 mm magas, 3302 mm a tengelytávja. Magyarán akkora, mint egy anyahajó, de legalább mindenki elfér benne. Ráadásul erős, mint a bivaly: 403 lóerős 6.2-es V8-as dohog benne. A hűtőjén pedig a Cadillac emblémája helyett Becks második kedvenc mezszáma (23) figyel.
Porsche 911
Egy újabb, ezúttal európai klasszikus a sportautók világában: a Porsche 911-nél ikonikusabb autó nem sok van a világon. A jellegzetes forma, a kerek fényszórók, a hátul dübörgő motor együtt adja ki az autó páratlan, megunhatatlan karakterét. A 911-esre a kb. 100 ezer eurós alapár mellett (a brit Top Gear honlapja szerint) még kb. 50 ezer fontot költött Becks: mattfekete festés, sötétített fényszórók, 23 hüvelykes felnik kerültek alá. Ja, az autó már nincs hősünk birtokában, évekkel ezelőtt egy szerencsés flótás csapott le rá az E-bay online aukciósházban.
Range Rover Sports Platinum
A Camaróhoz hasonlóan a hagyományos angol luxus terepjárót is a Platinum vette kezelésbe. A fekete fényezés, a 24 colos felnik, az üléseket borító bőrhuzatba hímzett 23-as szám, a sötétített szélvédők egyaránt a tuningcéget dicsérik. Beckham akkor vette az autót, amikor először játszott kölcsönben az AC Milan csapatában – de biztos nem az volt a célja, hogy ne szúrják ki a kocsit Milánó utcáin.
Rolls-Royce Phantom Drophead
Talán a legdrágább autó a gyűjteményben, pedig ezt nem is David vette: Victoriától kapta 2007-ben a születésnapjára. Hogy miért vesz valaki Rolls-Royce-ot, mondjuk, hogy megértjük. De, hogy miért vesz valaki nyitott Rolls-Royce-ot, hát arra már nehéz magyarázatot találni. A keresgélés helyett inkább bátran kijelentjük, hogy a csillogó feketére fényezett, 24 colos, ugyancsak fekete Savini felniken gördülő (ez nem látszik, de becsukható tető nem vászon, hanem alumínium) autó csodálatos, kétség nem fér hozzá, hogy megérte a félmillió dollárt (kb. 100 millió Ft). A motorról csak annyit tudni, hogy 6,8 literes V8-as, a teljesítményt a RR jó szokásához híven titokban tartja.
Bentley Arnage
A kb. 100 ezer font (35 millió Ft) értékű autókból egy időben kettő is volt a család birtokában: egy fekete és egy ezüst színű. Utóbbi volt a különlegesebb, kb. 70 ezer fontba kerültek az olyan apróságok, mint az első ülések háttámlájába épített LCD monitorok, az ilyen-olyan hímzések a veszettül drága bőrkárpitban, és egyéb kiegészítők. A motoron viszont nem módosítottak: az alap 6,75 literes, 450 lóerős V8-as került bele, ami 6 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra a kéttonnás monstrumot. A végsebessége pedig valahol 220 km/h körül van.
Aston Martin V8
Egy igazi különlegesség, egy régiség a sok újabbnál újabb autó között: a gyönyörűséges V8-at 1969 és 1989 között gyártották. Óriási meglepetésre egy 5,3 literes, kb. 300 lóerős V8-as motor van az autóban. Az autó talán azért (is) különleges, mert nem hozza az Aston Martintól megszokott lekerekített formákat, kicsit szögletesebb, durvább. Minden rendes Aston Martin „játszott együtt" James Bonddal, így a V8 is feltűnt a vásznon: Timothy Dalton tekergette a volánját a Halálos rémületben című Bond adaptációban. Beckhamék pedig madridi tartózkodásuk idején használták a szép kabriót.
Ferrarik
Nem szeretnék rabolni senki idejét, így a maranellói autógyár csodálatos termékeit, úgymond, csomagban kínáljuk – íme: a Beckham család birtokában van (vagy volt, nehezen követhető, hogy mit adtak el, vagy tartottak meg) egy Ferrari 360 Spider, egy Ferrari 575 és egy igazán különleges F430. Úgy tartják, hogy a Ferrarit (legalábbis a ritkább modelleket) csak azok vehetik meg, akik korábbról fel tudnak mutatni legalább egy ilyen verdát. Ezen az alapon Beckhamnek házhoz szállíthatnak minden új modellt.
93 S&S Knucklehead
Az új kedvencnek nincs ki mind a négy kereke, de ez nem is baj, mert ez egy motorkerékpár, azon meg idétlenül nézne ki négy kerék. Az egyedi építésű motort a Los Angeles-i Garage Company építette egy S&S Knucklehead alapjaira. A motort egy 1500 köbcenti erőforrás hajtja, fél évig készült, és szakértők szerint kb. 50 000 fontot (kb. 17 millió Ft) érhet. De megérte, mert biztos, hogy nem jön szembe még egy ilyen az utcán. Sehol.