Roma: az új tulajdonosok szerint nem kampánybarát a mostani logó

Vágólapra másolva!
2011.04.25. 17:22
null
A klub emblémája
Címkék
Thomas Di Benedetto, az AS Roma új tulajdonosa elhatározta, hogy lecseréli a klub emblémáját, amely szerinte nem alkalmas arra, hogy világméretű marketingkampányt építsenek rá.

A jelenlegi logót 1997 óta használja a csapat, ekkor tért vissza arra az emblémára, amelyet 1927-es megalapításkor megálmodott Italo Foschi alapító és akkori stábja.

A logó tetején – a klub monogramja felett – az olasz főváros két mitikus városalapítója, Romulus és Remus látható, amint kisgyerekként az őket felnevelő anyafarkas emlőjéből táplálkoznak.

Az amerikai befektető csoportot képviselő Di Benedetto szerint azonban az ábra túlságosan is naturalista ahhoz, hogy erre az egész világot átfogó kampányt lehessen építeni. A tulajdonos ugyanis világmárkává szeretné tenni az AS Romát, de attól tart, hogy a világ számos táján nehezen fogadnák el a képet, ami nagy hátrányt jelenhet.

A klub felvásárlásáról a Sensi családdal április 16-án megegyező – a 70.3 millió eurós adásvétel július 31-én válik hivatalossá – bostoni befektetőcsoport heteken belül bemutathatja a modernebb emblémát, amelyet már a következő idényben használhat a Roma.

Legfrissebb hírek

Akár még az első kalapból is várhatnánk a pótselejtezőt, de... – minden, amit az utolsó kör előtt tudni kell

Magyar válogatott
1 perce

„Rengeteg párharc várható, nem játszhatunk passzívan az írek ellen”

Magyar válogatott
47 perce

„Ne hagyjuk az íreket provokálni” – Baráth Botond

Magyar válogatott
47 perce

Oliver Vidin Fehérváron is a bajnoki címet célozza meg

Kosárlabda
1 órája

Lehetetlen küldetés: kilencgólos győzelem kellene az olaszoknak

Foci vb 2026
1 órája

TCR World Tour: Michelisz nyolcadikként zárta a szezont

Egyéni
1 órája

NHL: micsoda meccs Detroitban – 4–1-es hátrányból nyert a Sabres

Amerikai sportok
1 órája

Kosárlabda: megkezdte az építkezést az U18-as leányválogatott

Utánpótlássport
2 órája
Ezek is érdekelhetik