Roma: az új tulajdonosok szerint nem kampánybarát a mostani logó

Vágólapra másolva!
2011.04.25. 17:22
null
A klub emblémája
Címkék
Thomas Di Benedetto, az AS Roma új tulajdonosa elhatározta, hogy lecseréli a klub emblémáját, amely szerinte nem alkalmas arra, hogy világméretű marketingkampányt építsenek rá.

A jelenlegi logót 1997 óta használja a csapat, ekkor tért vissza arra az emblémára, amelyet 1927-es megalapításkor megálmodott Italo Foschi alapító és akkori stábja.

A logó tetején – a klub monogramja felett – az olasz főváros két mitikus városalapítója, Romulus és Remus látható, amint kisgyerekként az őket felnevelő anyafarkas emlőjéből táplálkoznak.

Az amerikai befektető csoportot képviselő Di Benedetto szerint azonban az ábra túlságosan is naturalista ahhoz, hogy erre az egész világot átfogó kampányt lehessen építeni. A tulajdonos ugyanis világmárkává szeretné tenni az AS Romát, de attól tart, hogy a világ számos táján nehezen fogadnák el a képet, ami nagy hátrányt jelenhet.

A klub felvásárlásáról a Sensi családdal április 16-án megegyező – a 70.3 millió eurós adásvétel július 31-én válik hivatalossá – bostoni befektetőcsoport heteken belül bemutathatja a modernebb emblémát, amelyet már a következő idényben használhat a Roma.

Legfrissebb hírek

Emléktáblát avattak Joe Bugner világbajnok profi ökölvívó szegedi szülőházán

Ökölvívás
1 perce

„Elragadtak az érzelmek” – Ekitiké elnézést kért meggondolatlan piros lapja után

Angol labdarúgás
14 perce

Hét orosz is indulhat a súlyemelő vb-n

Egyéb egyéni
1 órája

Idén is kizárólag az M4 Sporton követhetjük a Ferencváros El-meccseit

Európa-liga
1 órája

Több mint 100, felfegyverzett Roma-ultrát vettek őrizetbe Nizzában

Európa-liga
1 órája

Nagy kirándulás lesz számára az első Spartathlon

Csupasport
1 órája

A címvédő az első elődöntős a röplabda vb-n

Röplabda
1 órája

Szerződést hosszabbított az ETO FC sportigazgatója

Labdarúgó NB I
1 órája
Ezek is érdekelhetik