Vízen és szárazon is tesztelhették gyorsaságukat a 125 és 250 köbcentis világbajnokság motorosai pénteken. Talmácsi Gábor esőben sokat javított, szárazon azonban az új alkatrészek beállítása vitte el az ideje nagy részét, Tóth Imre pedig hosszú idő után először annyira élvezte a száguldást, hogy egykerekezésre ragadtatta magát, ami pedig nem szokás az efféle tréningeken. De menjünk csak sorjában!Talmácsi vizes pályán hat másodpercet javított az előző napi idejéhez képest, úgyhogy megnyugodott – most már nincs ok az aggodalomra akkor sem, ha esős futamok jönnek. A délutáni száraz pályás száguldással azonban nem volt maximálisan elégedett. Új alkatrészeket (karburátort és dugattyút) próbálgatott, emiatt nagyon sok időt töltött a boxban. Így aztán nem maradt idő arra, hogy tökéletesen „behangolják” a gépet, ami azt eredményezte, hogy nem tudott javítani csütörtökhöz képest. Noha a katalán pályán nem volt hivatalos időmérés, a csapatoktól megkapott adatok alapján „Talma” ezúttal a negyedik legjobb volt Mattia Pasini, Lukas Pesek és Sergio Gadea mögött. Az ettől az idénytől a 250 köbcentisek között száguldó Tóth Imre hihetetlenül boldog volt péntek este: egyrészt azért, mert tökéletesen sikerült beállítania versenygépe futóművét, másrészt mert nemcsak néhány jó kört tudott teljesíteni, hanem folyamatosan gyors volt, és folyamatosan fejlődött. Végre újra élvezetet lelt a motorozásban, örömében még egykerekezett is. A két magyar versenyző legközelebb a február 20–21-i hivatalos teszten ül motorra – pontosabban Talmácsi vasárnap a Hungaroringen segít testvérének, Gergőnek, aki a szupersport 600-as világbajnokságra készül.