Csupán egy magyar csapat folytathatja a száguldást

Vágólapra másolva!
2006.10.15. 02:57
Címkék
A három magyar autós induló közül csak egy maradt versenyben a portugál Ek-futam záró napjára. Palik László a tizenegyedik helyről várja a folytatást, Szalay Balázs és Rigler Zoltán műszaki hiba miatt a szombati első szakaszon búcsúzott.
Por volt. Átláthatatlan, tüdőrepesztő por. A versenyzők nem voltak túl hálásak az ötletért, hogy az első tíz után (a szuperspeciálison jó eredményt elérők kiváltsága, hogy kétpercenként indulhattak) félperces időközönként rajtoltatták az autókat. Látni gyakorlatilag semmit sem lehetett, a pornak nem volt ideje felszállni, már jött is az újabb száguldó autó. Az előzés életveszélyes volt, mert hiába dudált valaki, aligha látta, merről kellene kerülnie. Egy ilyen előzésnél kapott defektet a Rigler Zoltán, Maurer Péter kettős. Rámentek egy sziklára, ám a kiesést természetesen nem a lyukas kerék okozta, hanem hogy nem sokkal később a Touaregben eltört a kardáncsukló. Hiába javították meg az autót, kifutottak az időből, ezért elvették a menetlevelüket. Szalay Balázs és Bunkoczi László sem járt sokkal jobban, ők is az első szelektíven búcsúztak. A szakasz 120. kilométerénél a Fronterában fennakadt a gázpedál, viszont jött a kanyar…Kuplung le, visító motor, kuplung fel, reccsenés. Pillanatok alatt lejátszódott az egész: valami tönkrement a váltóban. Pedig addig a korlátozott látási viszonyokon kívül más gondja nem volt a párosnak. A három magyar induló közül már csak a Palik László, Darázsi Gábor kettős maradt versenyben. Ők indultak a legkésőbb (a 46. pozícióban), az ő napjuk sem volt éppen leányálom, a lenyelt por mennyiségét tekintve semmiképp. Ám így is folyamatosan zárkóztak fel a legjobbakra, a 182 kilométeres szakasz után már a 19. helyen álltak, a 229 kilométeresen pedig feljöttek a 11. helyre. Autójuk azon kevesek közé tartozott a mezőnyben, amelyek rendben bevitték pilótáikat a célba, igaz, este a szervizcsapatnak azért adott egy kis munkát a jobb eleje. A viadal vasárnap egy 100 kilométeres szakasszal ér véget.Baja Portalegre (Portugália), Ek-futam
Az állás a 2. nap után:
Az állás a 2. nap után:
1. Marc Blázquez, Jordi Mercater (spanyol, Nissan Navara) 5:23:34.2, 2. Barbosa, Ramalho (portugál, Nissan Navara) 3:30.9 perc hátrány, 3. A. Ré, P. Ré (portugál, Nissan Pathfinder) 20:09.0 p h., …11. Palik, Darázsi (magyar, Nissan Pick-up) 40:40.6 p h.
Legfrissebb hírek

Mérkőzéseket dönt el a Liverpoolban Szoboszlai Dominik; Borbély Balázs: A kupadöntő lehetne az évad csúcspontja

E-újság
1 órája

Pénteki sportműsor: FTC–DVTK, Vitek Dárius vb-döntőben birkózik

Minden más foci
1 órája

Nyilvános vergődés – Malonyai Péter publicisztikája

Tenisz
2 órája

Nem sikerült szépen a BL-visszatérés, Sallai Rolandék csúnya vereségbe szaladtak bele Németországban

Bajnokok Ligája
2 órája

Marcus Rashford duplájával a Barcelona nyert a Newcastle vendégeként

Bajnokok Ligája
2 órája

Korai kiállítás döntött, a Manchester City két góllal legyőzte a Napolit

Bajnokok Ligája
3 órája

A Magdeburg nyerte a Barca elleni csúcsrangadót a férfi kézilabda BL-ben

Kézilabda
3 órája

Ötgólos meccsen győzte le Romániát, előnnyel utazhat a visszavágóra a magyar futsalválogatott

Magyar válogatott
3 órája
Ezek is érdekelhetik