Szalay Balázs típust váltott

Vágólapra másolva!
2006.09.20. 00:25
Címkék
A Dakar-rali távját nyolcból négyszer teljesítő Szalay Balázs típust vált: a jól ismert zöld Frontera helyett egy Opel Antarát vet be a januárban rajtoló Dakar-ralin. A vadonatúj autó kedden érkezett meg Magyarországra: a csapat december elejére épít belőle versenygépet.
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n
Szalay Balázs nagyon bízik abban, hogy a vadonatúj kocsijával sikeresen szerepel majd a sivatagi show-n

Szalay Balázs hűséges marad a jól bevált márkához, viszont új típussal áll rajthoz a soron következő Dakar-ralin. Az Antarával kapcsolatos érdekesség, hogy Magyarországon egyelőre mindössze ez az egy van belőle (egyébként egész Európában sincs sok, hiszen ez az autó egyike volt azoknak, amelyek először legurultak a gyártószalagról), és Szalayék kapták meg, hogy decemberre elkészülhessen belőle a versenyautó.

A szervizcsapatnak (amely a verseny-, illetve a szervizkamionokkal vesz részt a sivatagi száguldásban) rengeteg dolga lesz, főleg mivel december elején muszáj bemutatni a gépet ahhoz, hogy a Dakar rajtja előtt még tesztelni is lehessen.

„Meggyőződésem, hogy nagyon sok van az Antarában, és a csapatunk azért dolgozik, hogy a lehető legtöbbet ki is hozza belőle – mondta Szalay Balázs, aki eddig nyolcszor indult a sivatagi show-n, és négyszer ért célba. – A Dakar-rali körülbelül tízezer kilométeres távjának teljesítése az utóbbi években a kisebbik cél, most már a jó eredmény elérése is fontos. Az Antarán nagyobb átalakításra lesz szükség ahhoz, hogy vérbeli versenyautó váljon belőle, de mi mindent megteszünk.”

A csapat már kedd este darabokra szedte az Antarát, hogy a lehető leghamarabb elkezdhesse újjáépíteni. Húsz ember két hónapig foglalkozik majd azzal, hogy a 2007. január 6-i rajtra minden szükséges előkészületen túl legyen a páros.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik