Ács László kezdett a legjobban

Vágólapra másolva!
2006.06.11. 02:45
Címkék
Két rövid szakaszt (a 26, illetve 28 kilométer a terepraliban szinte sprinttávnak számít) írtak elő a szervezők a tereprali országos bajnokság mezőnye számára szombatra, és bár mindkét szakaszon második lett, az összetettben mégis az élen áll az Ács László, Bagics Róbert duó.
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz
Meggyesi Bálint
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz
Meggyesi Bálint
Ács Lászlót és Bagics Róbertet is meglepte, milyen jól ment az autójuk, de tudják, a folytatás keményebb lesz

A kék Nissan Pick-Uppal autózó pilóta az első körszakaszon visszafogottan kezdett, utóbb azonban túlságosan is belelendült. Olyannyira, hogy túlszaladt a célon, elkezdte a harmadik kört és emiatt körülbelül fél percet veszített. Ezt a szelektívet a rendező egyesület pilótája, Kis Sándor nyerte meg, neki azonban tönkrement a kuplungja, ami miatt vasárnap csak jókora büntetéssel folytathatja a versenyt. A második szakaszon Liszi László volt a leggyorsabb, ám Ács lőtávolon belül maradt, így a nap végén ő vezetett, igaz, nem túl megnyugtató előnnyel a hazai építésű Volkswagen Touareggel autózó Rigler Zoltán előtt. Riglernek eddig nem volt túl nagy szerencséje az új autójával, viszont most úgy tűnik, minden rendben van – így pedig abszolút esélyes akár a végső sikerre is.

,,Nagyon örülök az első helynek, de fel kell kötni a gatyánkat, ha meg akarjuk tartani, hiszen a mi motorunk 2.5-ös dízel, míg Zoli Touaregjében hatezres benzines erőforrás dübörög – mondta Ács László. – Persze, mindent megteszünk a sikerért.”

A képzeletbeli dobogó harmadik fokát a Palik László, Darázsi Gábor kettős foglalja el, mindössze egy másodperccel lemaradva Riglerék mögött. Palikék óvatosan kezdtek, joggal tartva a folyamatosan változó – száraz, sáros, agyagos – talajviszonyoktól. De a pilóta biztos benne, hogy a meccs még nincs lefutva, és izgalmas csata várható a záró napon. Ehhez egyébként az időkülönbségeket tekintve nem kell nagy jóstehetség, főleg ha figyelembe vesszük, hogy nemcsak a top három csatája szoros, hanem hatan vannak másfél percen belül. A jelenlegi dobogósokon kívül Liszi Lászlónak, a nyolcszoros bajnok Gál Istvánnak és a Dakar-rali távját négyszer teljesítő Szalay Balázsnak is jó esélye van, hogy vasárnap a győzelemért küzdjön.

Auto Port4-kupa, az ob 4. futama
Abszolút sorrend 2 szelektív szakasz után: 1. Ács László, Bagics Róbert (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 42:06, 2. Rigler, Maurer (R and R Motorsport, VW Touareg) 18 mp hátrány, 3. Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 19 mp hátrány
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik