Nagyszabású sajtótájékoztatót tartott a Magyar Teniszszövetség (MTSZ) csütörtökön a Bourbon Rendezvényházban, ahol többek között azt is megtudhattuk: milyen helyzetben van a 2004 végén újjáalakuló, nagy terveket szövögető szövetség.
Berényi János elnök szenvedélyes beszédében hangsúlyozta, az állam, illetve a kormány sporttámogatása "kritikán aluli", ami szerinte a többi sportág finanszírozására is érvényes, ugyanakkor biztató, hogy a Sport XXI-, valamint a Héraklész-program révén csurran-cseppen a honi szövetségnek, nem is kevés. Igaz, e programokba nem csupán bekerülni nehéz, hanem ott maradni is, sőt… Papp Sándor szakmai igazgató higgadtan számolt be a szövetség rövid távú terveiről – egyebek mellett az utánpótlás-nevelés fontosságáról, a megfelelő edzői kar kiválasztásáról –, míg Sütő Zoltán, az MTSZ marketinggel és kommunikációval foglalkozó alelnöke a sportágban rejlő üzleti lehetőségek kiaknázását helyezte előtérbe beszédében, nem feledkezve meg arról sem, hogy a nemrégiben beinduló, negyedévente megjelenő Magyar Tenisz Magazin milyen fontos kapocs a teniszbarátok és a szövetség között. A marketingosztály elszántságára jellemző, hogy a közelmúltban feltérképezte az országot: kiderül például, hogy 343 egyesület van, s 50 ezren űzik a sportágat idehaza.Egy szó, mint száz, az MTSZ határozott szándéka, hogy jókorát lökjön a honi tenisz megrekedt szekerén, aminek kapcsán talán érdemes idézni Sütő Zoltánt: "Minden terv annyit ér, amennyi megvalósul belőle."