A közelmúltban súlyos betegségben elhunyt nyolcszoros bajnok, Darázs Antal emlékének adóztak a túrkevei rendezők azzal, hogy a sportág atyja emlékének ajánlották a versenyüket. A pályát is átalakították erre az alkalomra: 15 év után újra visszakerült a nyomvonalba a pálya közepén lévő domb, és a versenyzők nagyon élvezték, hogy nem csak sík terepen kell autózniuk.
Az 1600 köbcenti alattiaknál a hazai pályán versenyző Ábrahám Károlyt a döntő elején szorongatta Makovics Ádám, ám a pilóta rutinosan visszaverte a támadást, és simán nyert. A 4000 kcm alattiaknál is egy hazai pilótának, Szabó Kálmánnak állt a zászló, ám a hármas élboly az utolsó körben ütközött, és a karambolból Varga Csaba jött ki a legjobban: ha három keréken és leszakadt első felfüggesztéssel is, de elsőként ért a célba. A divízió I-ben Kecskés Roland rosszul választott rajthelyet (a kedvezőbb jobb oldali pozíció helyett középre állt), úgyhogy végig üldöznie kellett a jobban startoló Kiss-Tarsolyt, és csak az utolsó körben sikerült megelőznie.Az N-csoportban Töltl Krisztián került ki győztesen a hatalmas tülekedésből, a junioroknál pedig Lind Zsolt ünnepelhetett. Darázs Antal-emlékverseny, az ob 4. futama, Túrkeve
1600 kcm alattiak: 1. Ábrahám Károly (Pap Motorsport, Volkswagen), 2. Makovics (Pap Motorsport, Honda), 3. Egri (Szentlőrinc ASC, Honda). 4000 kcm alattiak: 1. Varga Csaba (Szentlőrinc ASC, Audi V8), 2. Gruber (Botka Team, Honda), 3. Szabó K. (Túrkevei VSE, Volkswagen). Divízió I: 1. Kecskés Roland (Plasticon AC, BMW), 2. Kiss-Tarsoly (Szentlőrinc ASC, Ford Escort), 3. Madarász (Plasticon AC, BMW). N-csoport: 1. Töltl Krisztián (RoyalComp SE, Volkswagen), 2. Keresztes (RoyalComp SE, Volkswagen), 3. Sarlós (RoyalComp SE, Volkswagen). Juniorok: 1. Lind Zsolt (Pap Motorsport, Honda), 2. Béki (Szentlőrinc ASC, Honda), 3. ifj. Szabó K. (Túrkevei VSE, Honda)