Ha tehették volna, talán a híres kappadóciai kalapos sziklák is megemelték volna a ,,fejfedőjüket" a török Világkupa-viadal mezőnye előtt, amely a verseny végére egyre jobban belelendül, és egyre gyilkosabb tempót diktál. A tegnapi szakasz hegyek között, sziklás erdei utakon vezetett, és az indulóknak ismét fel kellett küzdeniük magukat 2300 méterre, ami nemcsak az embereket, a gépeket is megviselte.
A Szalay, Tagai páros a kisebb kellemetlenségek ellenére elégedett volt a pénteki napot követôen
A Szalay, Tagai páros a kisebb kellemetlenségek ellenére elégedett volt a pénteki napot követôen
Az autósoknál Jean-Louis Schlesser megszerezte a második részsikerét, ám ezzel is csak faragni tudott tetemes hátrányából a Volkswagen-csapat gyári pilótáival szemben, akik kettős győzelemre készülnek. Bruno Saby és Giniel de Villiers között mindössze 52 másodperc a különbség, úgyhogy elvileg csata is lehetne kettejük között az első helyért, ha a csapat beleegyezik. (A Vk-pontverseny összetettjében Saby vezet.)
Az egyetlen magyar induló, a Szalay Balázs, Tagai Róbert duó a kilencedik helyről rajtolt, és a szakasz végéig tartani tudta a pozícióját. Az opeles páros lendületesen autózott az első száz kilométeren, és az autó is jól bírta a kiképzést, pedig a pilóta szerint egész héten nem "kapott" annyit, mint ez alatt a másfél óra alatt.
A táv háromnegyedénél egy kicsit elkeveredett a páros, ami körülbelül öt perc veszteséget jelentett, de szerencsére a pilóta nem zökkent ki a ritmusból, folytatta az eszeveszett száguldást. A cél előtt 15 kilométerrel azonban egy éles szikla kivágta az egyik hátsó kereket, amelynek cseréje újabb öt percbe került. A kettős az apró gondok ellenére elégedetten zárta a napot. Szalay azt mondta, ha az eddigi összes szakasz csak ennyire sikerül jól, körülbelül hat órával lenne kevesebb az összideje. És az bizony óriási különbséget jelentene!
A motorosok versenyében David Casteu megismételte előző napi sikerét, a hátránya azonban továbbra is tetemes az éllovas Cyril Despres-vel szemben. Változás történt viszont a harmadik helyen: a chilei Carlo de Gavardo az egy nappal korábbi 13 perces büntetése után (túl gyorsan hajtott az egyik faluban), tegnap beleesett egy gödörbe, úgyhogy át kellett adnia az összetettbeli harmadik helyet Michel Gau-nak.
Török Rali, a Vk 4. futama 6. nap, Sivas-Ürgüp (össztáv: 392.64 km, ebből szelektív szakasz: 283.65 km). Autósok: 1. Jean-Louis Schlesser, Francois Borsotto (francia, Schlesser-Ford) 3:42:23, 2. de Villiers, Thorner (dél-afrikai, Volkswagen Touareg) 4:34 perc hátrány, 3. Saby, Perin (francia, Volkswagen Touareg) 5:30 p h., …9. Szalay Balázs, Tagai Róbert (magyar, Opel Frontera) 38:49 p h. Motorosok: 1. David Casteu (francia, KTM) 4:10:49, 2. Despres (francia, KTM) 2:52 p h., 3. Gau (francia, KTM) 10:31 p h. Az összetettben. Autósok: 1. Bruno Saby, Michel Perin 17:11:06, 2. De Villiers, Thorner 52 mp h., 3. Schlesser, Borsotto 10:38 p h., …15. Szalay, Tagai 8:34:50 ó h. Motorosok: 1. Cyril Despres 18:52:31, 2. Casteu 38:49 p h., 3. Gau 1:02:36 ó h. Következik: 7. (utolsó) nap, Ürgüp-Ankara (össztáv: 381.59 km, ebből szelektív szakasz: 156.31 km)