Szokatlan nagydíj volt a 15. San Marinó-i Nagydíj. A szuperbike-vb edzései leginkább egy ökölvívótornára hasonlítottak, annyi volt a verekedés a pályán és a boxutcában. Előbb a japán Kagajama és a spanyol Cardoso esett egymásnak, majd a spanyol Nieto és az olasz Alfonsi között volt ütésváltás. (A más sportágba illő jeleneteket a nemzetközi szövetség csak pénzbírsággal torolta meg.)Ami a motorozást illeti, Misanóban a franciák sohasem látott fölényre tettek szert: az 1991 óta létező San Marinó-i GP történetében először nyerték meg a szuperbike- és a szupersport-vb versenyeit is. A tavalyi vb-második, Regis Laconi elszántsága (azért küzd, hogy a Ducati ne rúgja ki gyári csapatából) tökéletesen érezhető volt, mindkétszer óriási küzdelemben szerezte meg a győzelmet, visszavéve harmadik helyét az összetettben.A szupersportos Sebastien Charpentier a vb-címért és a minél jobb jövő évi szuperbike-szerződésért küzd, ami meg is látszott tegnapi teljesítményén: idei negyedik győzelmét könyvelte el Misanóban.San Marinó-i Nagydíj, a szuperbike-vb 6. futama, Misano
1. verseny (24 kör): 1. Laconi (francia, Ducati) 39:07.157 (149.451 km/óra), 2. Vermeulen (ausztrál, Honda) 4.439 mp h., 3. Corser (ausztrál, Suzuki) 8.043 mp h.
2. verseny (25 kör): 1. Laconi 40:46.260 (149.371 km/óra), 2. Vermeulen 1.491 mp h., 3. Corser 3.143 mp h.
Az állás: 1. Corser 254 pont, 2. Vermeulen 181, 3. Laconi 162
San Marinó-i Nagydíj, a szupersport-vb 6. futama, Misano (23 kör):
1. Charpentier (francia, Honda) 38:14.344 (146.520 km/óra), 2. Foret (francia, Honda) 0.496 mp h., 3. Fudzsivara (japán, Honda) 4.981 mp h.
Az állás: 1. Charpentier 140, 2. Fudzsivara 106, 3. Curtain (ausztrál, Yamaha) 93