Miután a tavalyi győztes norvég Petter Solberg már az első napon tetemes hátrányt szedett össze egy kicsúszást követően, a francia Loebnek elegendő lett volna biztonságos autózást produkálnia ahhoz, hogy megőrizze biztos előnyét az összetettben.
Sebastien Loeb két nap után csaknem másfél perccel vezet az összetettben Görögországban
Sebastien Loeb két nap után csaknem másfél perccel vezet az összetettben Görögországban
Ezzel szemben a címvédő precízen és gyorsan vezetve szinte átgázolt a mezőnyön, és megnyerte a nap összes (!) szakaszát. A második helyért Gardemeister, illetve a Citroen beugró pilótája, a kétszeres világbajnok Carlos Sainz harcolt, és csak néhány másodperc választotta el a spanyol legendát a Ford finn pilótájától. Az összetett pontversenyben negyedik helyen álló Marcus Grönholm az első nap végén még második volt, ám a 13. szakasz végén elromlott a sebességváltója, így fokozatosan csúszott vissza, és végül a negyedik helyen zárta a napot.
Két napot követően 11 szakaszgyőzelmével biztosan, másfél perccel vezet Loeb, és nagy esélye van arra, hogy pályafutása során először megnyerje a görög futamot.
AKROPOLISZ-RALI, A VB 8. FUTAMA Az élcsoport a második nap ( 8 szakasz, 122.72 km) után: 1. Sebastien Loeb, Daniel Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 2:54:28.8 (átlag: 86.2 km/h), 2. Gardemeister, Honkanen (finn, Ford Focus WRC) 1:24.6 p h., 3. Sainz, Marti (spanyol, Citroen Xsara WRC) 1:32.3 p h., 4. Grönholm, Rautiainen (finn, Peugeot 307 WRC) 2:44.1 p h., 5. Hirvonen, Lehtinen (finn, Ford Focus WRC) 2:50.3 p h., 6. Rovanperä, Pietiläinen (finn, Mitsubishi Lancer WR05) 3:17.2 p h., 7. Galli, D’Amore (olasz, Mitsubishi Lancer WR05) 3:54.4 p h., 8. Märtin, Park (észt, Peugeot 307 WRC) 4:19.6 p h.