SztárChat ifj. Tóth Jánossal, 2003. július 16-án

Vágólapra másolva!
2005.04.21. 17:09
Címkék
Július 16-án, szerdán 12:00-13:00 óra között ifj. Tóth János, a hétvégi rali-ob futamon győztes bajnoki címvédő válaszolt az Önök kérdéseire.
Te vagy a legjobb, Janika!!!!
Mikor indulsz külföldi versenyen és hol???
(Anonim)
Mikor indulsz külföldi versenyen és hol???
(Anonim)


Sziasztok, elnézést kérek mindenkitől, egy félórát fogok késni. Így 12:30-kor kezdünk.

Már itt is vagyok, várom a kérdéseket!


Hello Janika!
Szerencsére a rali egyre népszerűbb Magyarországon, egyre több néző megy ki a versenyekre. Ez zavar titeket vagy ellenkezőleg ösztönzőleg hat rátok? Sok sikert a továbbiakban is!
(Peti)


Versenyző-szempontból ez jó, a sok szurkoló előtt - ha jól szurkolnak - élmény versenyezni. A magyar szurkolók valóban vérbeli autós emberek, szeretik a sportágat. Beleélik magukat, ösztönzik az embert a látványos fordulásokra.


Szia Jani!
Nagyon kicsIk a különbségek mostanában az élmezőnyben! Minek tudható ez be? SOK SIKERT!
(Dobró)


Annak, hogy az autók technikailag nagyjából egyforma szinten vannak, és szerintem a versenyzők is egyforma gyorsak. Ezeket a pályákat talán már mindneki betéve tudja - amelyek ráadásul rövidek is- talán ez az amiért ilyen kicsik a különbségek.


Hello Jani!
Mennyivel nagyobb beruházás egy világbajnoki versenyen elindulni mint egy országos futamon? Tervezitek hogy indultok majd valamelyiken? HAJRÁ JANIKA!
(Zöldség)


Nagyvonalakban dupla költsége van egy vb futamnak. Ugyanakkor az értéke is legalább a duplája. Ebben az évben terveztük, hogy indulunk, de az idő múlásával egyre inkább érezzük, hogy ebben az évben nem lesz rá lehetőségünk.


Mire lennél képes Grönholm peugeot-jával?
(Kiváncsi)


Még soha nem próbáltam, így nem tudom. Az biztos, hogy egy ennyire túlfejlsztett autót egyrészt talán vezetni is nehezebb, de ugyanakkor az optimális beállításokat megtalálni is nehezebb. Nem is biztos, hogy ez az autó sokkal erősebb, mint a mi kocsink. A futóműve és a hajtáslánca az ami korszerűbb lehet. biztos vagyok benne, hogy egy ilyen autót azzal a tapasztalattal és rutinnal, amivel rendelkezem nagyon nehéz kiautózni. Úgyhogy ha lehet egyelőre maradnék a Schimdt Racinges autónál, mert ezt már ismerem.


Helloka!
Nem szeretnél egyszer elindulni egy Dakar-ralin vagy egy időre átevezni egy másik műfajra? SOK SIKERT!
(Bruce Lee)


Egyelőre nem tervezzük. Lehetséges, hogy egyszer majd megpróbálkozunk vele, de az nem a közeljövőben lesz. Nekem a rali volt mindig a legszimpatikusabb a technikai sportok közül, így amíg lehetőségünk lesz rá, maradni is fogunk.


Szoktál inni alkohomentes Ászokat? 8-D szia!
(Joe)


Ahogy a reklámfilmben már láthattad, szoktam.


Szia Janika!
A ralisoknál szokott leni doppingvizsgálat, szondáztatás vagy valamilyen ezekhez hasonló ellenőrzés aqmelyeken ha a versenyző megbukik ki is zárhatják? SOK SIKERT MINDEN TÉREN A JÖVŐBEN IS!
(Peter)


Doppingvizsgálat nincs, ugyanakkor szondáztatás van. Ezt a technikai gépátvételnél szokták megejteni. Igaz, engem még sosem szondáztattak meg, de Tóth Imrét már igen. Amennyiben ez pozitív, úgy nem indulsz a versenyen.


Szia Jani!Nagyon király voltál hétvégén.Neked mi a véleményed az Asi ügyről?Tényleg ennyire felfújják,vagy tényleg ennyire tisztességtelen?Mindent félretéve milyen pilótának tartod?
TE LESZEL IDÉN IS A BAJNOK!
(Anonim)


Természetesen van véleményem a dologról, de nem szeretnék róla beszélni, mert lehet, hogy egy kicsit elfogult vagyok, és ezért nem is lenne reális. Ha ő tisztességtelenül versenyzik, akkor megvannak azok a fórumok, ahol ezt tudják szankcionálni. Jó pilótának tartom.


Szia Janika! Van egy közös ismerősünk,akivel együtt jársz vadászni Herendre.Azt mondta nagyon tudsz vezetni.Hétvégén ez ismét nagyon bebizonyosodott.
Király vagy!
(Anonim)


Köszi:)


Szia Jani!
Mi a véleményed a mostani top-autók (A Te 206 WRC-d, Benik Focus WRC02-je és Angyalfi Impreza WRC 2002-je), valami a top-pilóták közötti erőviszonyokról? Egyforma autókban vajon ki lenne nyertes? Lenne-e félnivalód pl. ha Kiss Feri beülhetne egy 2002-es WRC-be? :) És végezetül: mi a véleményed az "Asi" ügyről? Hajrá Ti!!! (Juszuf)


A mostani top WRC-k azt gondolom közel egyformák. Nincsenek nagy különbségek. Ehhez az kell, hoyg az autó optimálisan be legyen állítva és megfelelő legyen a gumiválasztás. Nagyon nehéz két tök egyforma autót találni. Ez az összehasonlítás, hogy ki nyerne egyenlő erőviszonyok mellett, nem lenne reális. De ha Kiss Feri beülne egy 2002-es WRC-be, biztos, hoyg ő is a győzelemért tudna harcolni.

Asi-ügy: Amit érdemelt azt megkapta. Többit nem akarom kommentálni.


Szia Janika!
Tudom, hogy szponzori érdekeltségek függvénye, de meg kellene méretned Magad megint egy vb futamon. Anno San Remo, gondolom szép emlék!
Mit gondolsz a rajtolási sorrendről Veszprémben? Szerintem Balázs (Benik) nyelte a porodat a Lőtéren és a sólyi erdőben is, pedig neki kellett volna elől menni (vb rendszerű rajtoltatással!). Jogosnak érzed, hogy te indultál elsőnek?
Sok sikert, bár nagyon nehéznek néz ki a címvédés!
(Robi)


Az, hogy meg kéne magam méretni, azt mi is tudjuk és nagyon is szeretnénk, de egyelőre a magyar bajnokságra kell koncentrálnunk. Év elején szó volt arról, hogy elmegyünk egy külföldi futmra, ha úgy alakul az ob, de nem úgy alakult.

Rajtolási sorrend: Eddig ezzel nem volt probléma, éppen ezért senki nem is gondolt rá, hogy változtatni kéne. Úgy gondolom hogy nyelte a poromat elsősorban a kettes és az ötös gyorsaságin, de nem hiszem, hogy erről szólt a Veszprém rali.
Az egyes rajtszámot minidg az aktuális bajnok kapja, mivel a magyar bajnoksággal együt ún. B-prioritást kap, ami jelenleg nagyobb, mint a Benik Balázs nemzeti prioritása. Ennek függvényében jogosnak érzem, hogy én indultam elsőnek, bár én soha nem csinálam ebből problémát, hogy ki induljon elsőnek. De mint tudjuk nem vagyunk egyformák.


Azt tudtad hogy a III.osztály sokkal érdekesebb,mint amit ti műveltetek?!...kint voltam,de meg is bántam,mert nem volt valami nagy látvány,hogy szinte végig nyélen autóztatok....
(Zoli)


Nagyon sajnálom, hogy ilyen negatív élményben volt részed. Hidd el, nagyon sokat teszün kazért, hogy ne csak mi érezzünk jól magunkat az autóban, henm a nézők is jól szórakozzanak. Sajnos akkor most úgy néz ki, hogy ezt a dolgot rosszul csináltuk, de majd megpróbálunk javítani a következő futamokon. És elnézésedet kérjük ezért a negatív élményért.


Ugy gondolom ritka az olyan sportág amit még néznek az emberek. Mi az oka annak h nem közvetítik a versenyeiteket, talán több nézőt vonzana mint a Forma 1! tudom h macerás technikailag, de nem érné meg a közvetítés?
(Saty)


Az a probléma, hogy egy rali gyorsasági szkaszt nagyon nehéz bekamerázni. Nem egy 3-4 km-es körről van szó, hanem helyenként 10 km-es gyorsaságik vannak, ezt nagyon nehéz leközvetíteni.


Szia Jani!
A két évvel ezelőtti technikai előnyöd kezd lassan elfogyni, mert egyre több pilóta tud már top autóba ülni. Akkor nagyon könnyen nyerted a versenyeket, mert szinte csak neked volt igazán friss fejlesztésű WRC-d. Mára viszont a helyzet megváltozott és mint a bajnoki táblázat is mutatja sokkal kiélezettebb versenyben fog eldőlni a bajnoki cím.
Mit gondolsz erről ? Nem tervezitek az autó leváltását esetleg egy CITROEN-re ( ugyebár az is a PSA - hoz tartozó márka lenne )?
Azért most hétvégén Te mentél a legjobban.
(Jan)


Szerintem akkor sem nyertem könnyen versenyeket, csak úgy látszott. Igaznak látom azt a véleményedet, hogy mára kiegyenlítettek lettek az erőviszonyok. De minden bizonnyal ma sokkal nehezebb megnyerni egy versenyt, mint régebben. Ugyanakkor ennek van egy csomó előnye is. Pl: a média sokkal jobban nyomon követi a sportág eseményeit, sokkal több nézőt vonz egy-egy futam. A versenyzők részéről benne van a fejlődés lehetősége, és ha netán szerencsés vagy és tudzs nyerni, sokkal jobban örülsz neki, mert nehezebb körülmények között született győzelmet az ember jobban tud értékelni.

Nem tervezzük az autó leváltását. A 206 WRC pályafutásom eddigi legjobb és legkedvesebb autója, amivel nagyon szeretek versenyezni. Ráadásul egy olyan csapattól kapom - Schmidt Racingtől - akik igazán lelkiismeretes munkát végeznek. Ez egy jó feeling ezzel a csapattal együtt dolgozni, úgyhogy ha tehetem, ezen nem változtatnék.


Szervusz János,
1. Jogosan képzeled-e, hogy te vagy Mo.
legjobb rali versenyzõje???
2. Miért nem indulsz el eb, vagy vb futamon. Félsz, hogy nem éred fel a Benik által tett lécet a Török ralin.
3. Észrevetted-e azt, hogy a rajongótáborod a töredékére csökkent az évekkel ezelõttihez képest? (Nagy György)


1. Nem képzelem, hogy Mo. legjobb raliversenyzője lennék.
2. Egyszerűen a költésgvetésünkbe nem fér bele. Ilyen dolgoktól nem szoktam félni.
3. Nem vettem még észre.


Szeva! Ismered-e Kovács Gábor Tamást (KGT)? Nagy rajongód!!!
(Tomee)


Nem ismerem, de én is nagy rajongója vagyok:).


Hello!
Csak azt szeretnem megkérdezni, hogy van e külömbség a te peugeot és a világbajnokságban szereplő pegueot között?
Hello!
(Schulcz)


Természetesen van. Ha nem akarunk túlságosan belemerülni, akkor csak annyi, hogy kormányváltót használ a vb csapat, amely 5 sebességes. Azt gondolom, hogy más motorelektronikával rendelkeznek, de talán a legnagyobb eltérés az a futómű és a hajtáslánc.


Üdvözöllek!
Kérdésem: Te mire lennél képes egy F1-es autóban?
További sikereket!
(Pedro)


Nem hiszem, hogy meg tudnám futni a limitet a Hungaroringen.


Szia Janika! Gratulálok a veszprémi sima győzelmedhez. Kérdés: Szerinted a raliban is olyan nagy szerepe van a gyári támogatásnak és szponzorációnak, mint az F1-ben? Én úgy érzem kezd ebbe az irányba elmozdulni a rali is és ezzel elveszti azt a varázsát, ami régebben jellemezte. (Lásd a Vb-ken csak Peugeot, esetleg Subaru , Ford). Szerinted előbb utóbb Magyaroszágon is csak az rúg majd labdába , aki mögött gyári csapat és pénz áll?
További sok sikert és Vigyázz Magadra!!!
Baba
(Baba)


Természetesen igen, mert tudni kell, hogy az ok a gyárak akik WRC autókat építnek, fejlsztenek, azok nem mindig és nem mindenkinek adják oda azokat az új dolgokat, amiket kipróbáltak és tartósnak bizonyultak. Ehhez nagyon jó kapcsolat illetve támogatás kell, mert ezek nem olcsó alkatrészek. Sajnos Magyarország gazdaságilag nem egy nagy piac az autógyáraknak, úgyhogy azt hiszem, annyira Mo. nem lesz fontos egy gyárnak sem, hoyg gyári támogatással versenyezzen itthon bárki. Nyilván itthon is van fejéődés. Azt látjuk, hogy nagyon komoly autók vannak a bajnokságban, de ez meg fog állni, merrt az inormációim szerint a nemzeti bajnokságban induló WRC autókat visszafelé fogják fejleszteni, azért hogy a horribilis költségeket csökkenteni tudják.


szia nagy rajongod vagyok sok sikert
(laluka)


Köszönöm szépen!


én azt tanácsolom ha nem leszel olyan jo mint Roy Jones akkor hagyd abba!!nem kérdezzetek már hülyeséget hogy jön ide schumi?
szoval..Kedves Jani!nagy rajongod vagyok bár nem téged tartalak a legjobb ralisnak ithon!(n.1 Turi Tomi)csak sok sikert akartam kivánni,ne törödj a sok idiotával Téged még mindig rengetegen szeretnek!ja és egy kérdes:nem gondolkodsz jövöre autováltáson?valami frisebb modellen ? üdv zsolti
(zsolti)


Elégedettek vagyunk a Peugeot-val. Ha esetleg jövőre még egy-két fejlesztést bele lehet rakni, akkor ez még mindig egy nagyon jó autó lesz. Olyan, amivel lehet nyerni.


Szia Janika!
Gratulálok a Veszprémi győzelmedhez és további sok sikert!!!
(Edina)


Köszönjük!


Gratulálok!!
(Zoli)


Köszönjük!


Sok sikert a Budapest rallyn!:-)
(Ági)


Köszönjük!


Szia Janika!
Gratulálok a Veszprémi győzelmedhez!
Sok sikert a Budapest rallyhoz!
Ne figyelj azokra akik nem szeretnek téged.
Bp.rallyn találkozunk!:-) (Esztergom):-)
(Edina)


Várom a talákozást!


Gratulalok gyozelmedhez! A hazai bajnoksagban abszolut favoritnak szamitasz, de szeretnenk nevedet a nemzetkozi hirekben, sajtoban is minel tobbszor olvasni. Milyen kulfoldi versenyeket tervezel? Viszonylag keves nemzetkozi versenyen veszel reszt es ennek kizarolag a penz az oka? Szponzorok? Biztos sokan tamogatnanak, hogy nemzetkozi versenyeken versenyezhess. Tovabbi sok sikert!
(Csab)


Ebben az évben nem fogunk külföldön rajthoz állni, ahhoz nagyon sok pénz kell, hoyg Mo-n végig tudj versenyezni egy 206 WRC-vel egy szezont. A külföldi versenyekhez ennek a többszöröse kell. Mi nagyon örülünk annak is, hogy itthon meg tudtuk ezt valósítani. Elképzelhető, hogy jövőre kitalálunk valami mást, de erről még nagyon korai beszélni, mert ez kezdeti stádiumban van. Most a legfontosabb feladatunk a hátralevő futamokat megnyerni Magyarországon. Próbálunk most ezzel a feladattal megbirkózni.


Szia Janika!Gratulálok a veszprémi elsőségedhez,és kívánom hogy a bajnokság utolsó futamán a Zemplén Rallyn dőljön el a bajnoki cím sorsa.Szerinted mekkora előnyt jelent a Balázs számára a VB versenyeken való részvétel és jövőre maradnak-e a szponzoraid és a 206 WRC?Sok sikert a bajnokság megnyeréséhez!
(Jozef)


Nyilván ez valamiféle előny, hogy mekkora ezt nem tudom megmondani, többmindentől is függ. Jó dolognak tartom a bajnokság kezdete előtt menni 4-500 gyorsasági km-t. Az, hogy jövőre maradnak-e a szponzoraim, erre ma még nem tudok válaszolni.


Szia Janika!Mond csak hova helyeznéd magad az europai rallyversenyzők mezőnyében(vagy a kelet-europaiban)?Ha esetleg egy teljes Eb szezont tudnál futni, akkor mire lennél képes? De ne gyere a pénzhiánnyal, én csak a véleményedre vagyok kiváncsi.
(haze)


Nehéz erre válaszolni. Azt mondanám, hogy megfelelő háttérrel a magar bajnokság első három helyezettje tud Eb futamot nyerni, ha teljes Eb futamot tudsz csinálni.egy WRC-vel akkor év végén Európa-bajnok lehetsz, azért mert az Eb-t nem tartják annyira fontosnak a csapatok, mint a vb-t és kevesen képviseltetik magukat.


Mennyire kiséred figyelemmel a külföldi(cseh, lengyel, szlovák, osztrák, német satöbbi)bajnokságokat?Esetleg az internetes rally forumokat, rally oldalakat nézegeted e?
(haze)


Igen, természeesen figyelem, érdekelnek ezek a dolgok. Legtöbbször az újságok hasábjain.
Igen az internetet is szoktam nézegetni.


Szia!Ha a Budapest rally-n összejön a Pech elleni ütközet(reméljük igy lesz!),akkor hogyan látod az esélyeidet?
(Sanyi bácsi)


Erről van egy véleményem, és most a focival fogok egy kicsit példálózni: Azt gondolom, hogyha Magyarországra jön egy idegen ország válogatottja kutyakötelessége a magyaroknak nyerni. Ez a ralira vetítve is igaz. Szomorú lennék, ha idejönne egy külföldi pilóta és legyőzné Magyarországot. Lehet, hogy a Pech jobb versenyző, mint én, de az egy szégyen lenne, ha megverne.


Hello Jani! Gratulálok a Veszprémi győzelemhez! Lenne egy kérdésem. Mi az oka annak, hogy a gyorsok rajtja előtt már szinte hozzátok se lehet szólni? Ennyire koncentráltok, vagy ilyen a természetetek? Szerintetek mennyi esély maradt még a bajnoki cimre? Indultok idén valamilyen külföldi futamon? Kiheverted már a Fehérvári esést? Milyen mély nyomot hagyott ez benned?
Sok sikert az elkövetkező versenyekre! Üdv.: Ati
(B. Attila)


Azért van, mert nagyon koncentrálunk, figyelünk és van bennünk egy természetes versenydrukk, izgalom, ami miatt nem tudunk másra figyelni. Azért ez egy nagy felelősség egyrészt az autót úgy elvezetni, hogy ne törd össze, ül melletted egy ember, akiért felelned kell, ugyanakkor a tizedmásodpercekért harcolsz. Ezt néha kicsit nehéz feldolgozni.
A bajnoki címre nagyon kevés, szinte semmi esély nincs, úgyhogy innetől csak arra figyelünk, hogy tudásunk legjavát adva megnyerjük a hátralévő futamokat.

Nem indulunk idén külföldön.

Talán már igen, talán már kihevertem. Elsősorban kicsit elbizonytalanodtam és természetes, hogy ezzel egyenes arányban le is lassultam. Ez a lehető legrosszab, ami történhet és tulajdonképpen számunkra egy új élmény volt, amit mihamarabb szeretnénk elfelejteni.


Szia Janika!
Érdekel a foci? Van kedvenc csapatod? Mi a véleményed a fradi helyzetéről?
(Pet)


Nagyon jó játéknak tartom, de nem vagyok egy nagy focirajongó. Ha egy jó meccs van a tv-ben, és nincs más dolgom, akkor lehet, hogy bele is nézek. Nincs kedvenc csapatom. A Fradinak nem látom túl jól a helyzetét, mert a sportnak nem a balhéról meg a botrányról kéne szólni. Ezt látjuk is, hogy a szponzorok elgondolkodnak azon, hogy érdemes-e támogatni a csapatot. Pl. Fotex.


HELLO!
Mi volt a legnagyobb sebesség amit elértél rali autóval?
(ANONYMUS)


210 km/h.


Szia Janika! Szerinted melyik vb pálya a legjobb? Aszfaltot,murvát vagy vegyeset szereted jobban?Minden jót és gázt bele! Hi
(Speed)


Igazából mind a két talajt szeretem. Nem tudok különbséget tenni, és szerintem egy ralipilótának nem is kell.


Szia Janika
Édesapád tényleg azért indult egyszer a választásokon a somogyi 4-es körzetben, hogy neked szponzorokat szerezhessen?
(egy földi)


Nem tudom.


Szia Janika!
A Hungaroringen mekkora lenne a különbség a te Peugeotod és egy Minardi között?
(Schumi)


Kb. akkora mint a Lőtéren a Minardi és a Peugeot között.


15 perc késés után kizárás jár.:-)) Oksa, várunk addig.
(B. Attila)


Köszönöm, hogy megvártatok.


Halihó !
Először is gratulálok a bajnoki címekhez, és a veszprémi győzelemhez.
A veszprémi pályákat mindenki autógyilkosnak nevezi, de ha megnézünk egy ciprusi vagy görög vb futamot, akkor azokhoz a pályákhoz képest ez autópálya. Jó mondjuk a gyári csapatoknak ez meg sem kottyan. Szerinted melyik a legjobb ob és vb futam, melyiken indulnál szívesen ? Helóka ! Ui :remélem BAJNOK LESZEL idén
(istván)


Sok jó magyar bajnoki futam van ma már, a rendezők is próbálnak jó pályákon versenyt rendezni. Jónak tartok egy Salgó-ralit, egy Vredestein-ralit, egy Veszprém ralit, de számomra mindegyik kedves. A vb futamok közül talán San Remót, mert ott már indultam.


Helló Janika! Mennyi esélyt látsz most a bajnoki cím megvédésére?
Én nagyon reménykedem!
(óvadóc)


Nem sokat. Csak matematikait. De ez mindegy, mert a hátralévő futamokon a maximumot fogjuk nyújtani.


Szeva Jani! Negyszerű volt a hétvégi győzelmetek!!! Ezek szerint az új cipőben tényleg jobban tudtad nyomni a gázt!! :)))))
(pff)


Lehet, hogy ez is számít, de valójában tényleg egy nagyon kényelmes cipőt kaptam ajándékba, amiben jó volt nyomni a gázt.


hello ! Miért mondják a veszprémi pályákat autógyilkosnak mikor egy ciprus vagy görög futam sokkal brutálisabb. Mikor láthatunk egy igazi vb futamon ? Remélem bajnok leszel , TE vagy a KIRÁLY !!
(istván)


Azért, mert ezek a WRC-k már futott autók, éppen ezért talán egy kicsivel hamarabb elfáradnak, mint azok, amelyekben kicsivel kevesebb van.

Talán a következő évben.




Mit szólsz ahhoz, hogy a legnagyobb riválisodnak mostanában egyre nagyobb az arca? (legfeljebb nem teszitek be)
(óvadóc)


Nem tapasztaltam ezt.


Szerinted el lehetne hozni egy vb-s pilótát egy nemzetközi kvótás magye versenyre. Ők mire lennének képesek itt. Technika vs tapsztalat
(Anonim)


Igen ez pénzkérdés elsősorban. Azért egy vb-s pilóta biztos tudna csodát művelni. Nagyon sokat számít a tapasztalatuk, tudásuk.


Az a véleményem hogy a szenzációhajhász média sokszor igen rossz fényben tűnteti fel a rallye-t a különböző balaesetek miatt. Ez a támogatók visszalépését illetve távol maradását eredményezheti. Vélményem szerint az ilyen remek szervezésű versenyek után is nyilatkozni kellene a pozitívumokról. Neked erről mi a véleményed??
(serlac)


Valóban kellene, de a hírértéke mindig a negatívumoknak nagyobb, gyakorlatilag a médiának ez a fontos. A szenzáció és a hírérték.


Szia Jani!
Gratulálok a hétvégi győzelemhez!
A kérdés mikor látunk megint VB porondon?
Szerencsére egyre többen mennek ki versenyezni!
A háttér miatt???
(Zsolt)


Ebben az évben biztos, hogy nem. Magyarországi futamokat terveztük be év elején, és ehhez kell tartani magunkat.


SZIA KOLLEGA!
Egyik nyilatkozatodban olvastam hogy idézem:"a rally olyan mint a sex...."!A Veszprémi versenyen nagyon szépen és Janikásan autóztál,irigylem a partnered aki felkészített a versenyre,ezek szerint perverz éjszakád volt!???Puszi Meteor Lady
(Anonim)


Verseny előtt nincs szex.


szia!!
én nem nagyon szoktam nézni a ralit de annyit tudok hogy mi a helyzet a hazai versenyeken.szerinted meddig tarthat a jó sorozatod? ja és egy utolsó kérdés hogy hol lesz a következő futam és milyen esélyed lehet?
(norbi)


Sajnos ebben az évben nem állunk túl jól. Eléggé elpártolt mellőlünk a szerencse, de ilyenkor mindig arra gondook, hogy volt 3 olyan csodálatos évünk, amikor szinte semmi gonduk, problémánk nem volt. Most ez egy ilyen széria volt. Nagyon remélem, hogy a Veszprém ralival ennek vége lett. Következő futam a Budapest rali augusztus elején. Az esélyek szerintem jók, de ahhoz, hogy tudjál versenyt nyerni, sokmindennek össze kell jönni.


hello!
Szerinted ki minden idők legjobb raliversenyzője?
Meddig akarsz ralizni? Utána milyen terveid vannak?
Hi!
(Anonim)


Magyarországon szerintem Ferjáncz Attila, külföldön pedig Marcus Grönholm.

Először addig amíg a támogatóim bíznak bennem és támogatnak, másodszor amíg eredményes leszek. harmadszor pedig amíg jó kedvvel tudok beszállni az autóba és tudok találni magamnak motivációt.. de az sem egy utolsó szempont, hoyg olyan emberekkel tudj együtt dolgozni, akikkel jó érzéssel tudsz.

AZt hiszem ettől a sportágtól nehéz elszakadni. Valamit fogok csinálni, de ezt még nem tudom, hogy mit.


Bravó Janika! Nagyon higgadtan kezelted le a provokáló kérdéseket!
(serlac)


Igyekeztem.


Rajtolási sorrend: Ha Benik Balázs a por miatt nem látott az első körben akkor az a második körben is jeletkezett volna. Nem kételkedem, hogy a por megállt az erdőben, de akkor a második körben miért nem "kapott" 25 ismét? Szerintem hibázott, csak ezt nem reklámozza. Ez magyarázkodásnak tűnik nekem. Nem szégyen ha valaki hibázik, de azt be kellene ismernie.
Szurkolunk, hogy meg tudd védeni a bajnoki címedet! Sok szerencsét, SZÜKSÉGED LESZ RÁ!
(Cagi)


Valóban volt egy szakasz a Veszprém ralin, a kettes és az ötös gyorsasági, ahol aza erdőben megállhatott a por. Nehéz kívülről megítélni, hogy mennyire, mert mi nem érzékeltük. A Balázsék elmondása szerint ők egy nyitott részen csúsztak túl, de ettől függetlenül biztos valami hátrány érte őket. Előfordul, hogy valaki hibázik, én is hibáztam már. Ez benne van a pakliban.
Visszatérve, az első körben abszolút szélcsend volt, viszont második körre elég viharos szél támadt fel, úgyhogy szeritnem a második kör sokkal tisztább volt. A második nap egyetlen egy gyorsaságin sem volt por, mivel a versenyzők kétpercenként indultak. Ez egy teljesen újkeletű probléma volt, amire nem tudott felkészülni sem a rendező, sem a versenyző. Bízom benne, hogy az elkövetkezendő versenyeken senkit sem fognak a körülmények meggátolni abban, hogy tudása legjavát adja.


Szia Janika!
Nem gondolkoztál még azon,hogy kész befejezem ennyi elég volt a rallyzásból?Remélem nem de azért megkérdezem!:-)
Van még valami célod vagy már csak hobbi?
(Edina :-))


Ezen még komolyan nem gondolkoztam el, de ha ez valakiben komolyan felmerül, akkor annak rögtön abba kell hagynia.

A cél az, hogy megfeleljek a támogatóimnak és a csapatom elvárásának.


Szia Jani!Szerintem te vagy a legjobb,ne törődj senkivel aki megszól téged!A kérdésem az,hogy ha véletlenül nem jön össze most a bajnokság és csak mondjuk második leszel,akkor ugye nem hagyod abba a versenyzést és a szponzori háttér is ugyanúgy rendelkezésetekre fog állni jövőre?Nagy rajongód!!
(Tamás)


Ezt ma még nehéz megítélni, hogy milyen háttér og összeállni a jövő évre. Nagyon remélem, hogy a kudarcok után nem gondolják meg magukat, és jövőre újult erővel tudunk harcba szállni az ellenfelekkel.


Ha mindenem a rally és a vezetés is jól megy hogyan tudom elkezdeni ezt a sportot?
(born)


Mindenféleképpen be kell tartani a lépcsőfokokat. Azt tudom mondani, hogy először a III. osztály, aztán II. osztály, és ha minden jól megy akkor az I. osztály, és természetesen sok-sok gyakorlással.

Köszönöm szépen a kérdéseket! Sziasztok!


Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik