A hét végén is több ezer szurkolót várnak a versenyre, méghozzá Jutaspusztára, ami a viadal központja. Ott lesz a prológ, a szuperspeciális, jó néhány gyorsasági szakasz, no és a szervizpark, úgyhogy nem is lesz érdemes onnan elmozdulni.
Meg nem is nagyon lehet, hiszen például a tési pályát a nézők elől elzárt területen jelölték ki. Nagy kár, mert a versenyzők szerint az új építésű erdei úton kijelölt pálya vb-színvonalú, de a szabály, az szabály. Ráadásul Jutaspusztán egy gyorsasági szakaszon belül akár kétszer is láthatják a mezőnyt az érdeklődők, hiszen a rajt és a cél közel van egymáshoz.
Érdekesség az indulókkal kapcsolatban, hogy Elek István azzal a Toyota Corolla WRC-vel indul, amelyikkel az idény eddigi részében Vizin Lászlót láthattuk, Angyalfi Károly pedig nem lesz ott a rajtnál. A többi WRC-s pilóta azonban megmutatja magát, többek között a bajnokságot holtversenyben vezető Benik Balázs (új navigátorával, Rácz Bencével) és Turi Tamás is.
A 11. Veszprém-rali a péntek délutáni prológgal kezdődik, és a mezőny – az izgalmak fokozása érdekében – fordított sorrendben rajtol.
Kilométerről kilométerre |
Időell. | Helyszín | Táv (km) | Első autó |
2004. július 9. (péntek) |
Prológ | Jutaspuszta | 2.45 | 17.00 |
2004. július 10. (szombat) |
Rajt | Veszprém, Tesco-parkoló | | 9.00 |
Gy. 1. | Tés | 11.00 | 9.42 |
Gy. 2. | Kislőtér | 9.9 | 10.50 |
Gy. 3. | Kislőtér–Jutaspuszta | 15.6 | 11.40 |
Gy. 4. | Tés | 11.0 | 13.28 |
Gy. 5. | Kislőtér | 9.9 | 14.36 |
Gy. 6. | Kislőtér–Jutaspuszta | 15.6 | 15.26 |
Gy. 7. | Szuperspeciális | 2.4 | 17.00 |
Cél | Jutaspuszta | | 17.10 |
2004. július 11. (vasárnap) |
Rajt | Jutaspuszta | | 8.00 |
Gy. 8. | 0-pont–Köröshegy | 10.2 | 8.35 |
Gy. 9. | Királyszentistván | 7.7 | 9.13 |
Gy. 10. | Sólyi erdő | 10.5 | 9.36 |
Gy. 11. | Jutaspuszta | 8.0 | 10.25 |
Gy. 12. | 0-pont–Köröshegy | 10.2 | 11.35 |
Gy. 13. | Jutaspuszta | 8.0 | 13.03 |
Cél | Veszprém, Tesco-parkoló | | 13.58 |