Hétfőn a Barcelona, ezúttal pedig a Juventus vezetősége büszkélkedhetett el a sajtónak Lisszabonban a Nike ultrakönnyű és szuperventilált mezével és egyéb tartozékaival. Az már más kérdés, hogy vasárnap a spanyol, kedden pedig az olasz válogatott intett búcsút az Eb-nek…
A torinói egyesületet Roberto Bettega alelnök és Romy Gai marketingigazgató képviselte a huszonegyedik század követelményeinek minden szempontból megfelelően berendezett "Hospitality Nike Area" fantázianevet viselő hallban. A meghívott újságírók tőlük tudhatták meg, hogy a klub új fejezetet nyitott, a következő idénytől ugyanis vadonatúj embléma fémjelzi majd a Juventus intézményét. A logó alapjaiban véve csak kisebb átalakításokon esett át, azaz a hagyományos fekete-fehér színösszeállítás megmaradt, a klub több mint húsz (pontosan 27) bajnoki címét, azaz scudettóját szimbolizáló két csillag viszont kikerült a címer belsejéből (ez leginkább a mezen érhető tetten). "Ez nem forradalom, hanem fejlődés" – jelentette ki Bettega, aki nem győzte hangsúlyozni, hogy a világpiac egyre gyorsuló tempója ellenére az olyan tradíciójú egyesületek, mint a Juventus, nem vághatják el a gyökereiket. "Éppen ezért a mezünk továbbra is fekete-fehér, függőlegesen csíkozott. Ez nem is volt kérdéses. Igaz, a csíkok a tavalyinál vastagabbak a trikón, viszont a játékosok neve és a számozás, csakúgy, mint az elmúlt idényben, sárga színű lesz" – így Bettega.