Az én Formám

Vágólapra másolva!
2004.05.28. 20:35
Címkék
A kulisszák mögé pillantani  mindig ez a legérdekesebb. A Nemzeti Sport olvasói most Baumgartner Zsolt, az első magyar Formula1-es pilóta szemszögéből láthatják a világ egyik legdrágább, legcsillogóbb és leggyorsabb cirkuszát.
"Érződik, hogy mindössze néhány nap telt el a monacói viadal óta, hiszen még minden akörül forog.A szerelők és a versenyzők is a hercegségbeli viadalról beszélnek, és ami külön jólesik, a szerelők nem feledkeztek meg rólam. Kaptam tőlük két plüssállatot, az egyik egy róka magyar zászlóval, amelyre azt írták olaszul: kilencedik hely. A csapat egyébként most nem egy hotelben szállt meg, hanem a pályához nagyon közel egy magánházban. Itt csönd van és nyugalom, semmi sem zavarhat meg minket a felkészülésben. Mert az élet természetesen nem áll meg, a hét végén már újabb kihívás előtt állunk. Pénteken a helyezések másodlagosak voltak, egy előre meghatározott programot követve próbáltuk megtalálni a legmegfelelőbb beállításokat. Ez a Nürburgringen nem túl könnyű, mivel a Formula–1-es autók nagyon súlyérzékenyek itt, ami azt jelenti, hogy szélsőségesen viselkednek a különböző terhelések hatására. Megpróbáltuk több különböző üzemanyagszinttel megtalálni az autó legmegfelelőbb beállítását és a jobb vezethetőség érdekében az optimális egyensúlyt kialakítani. És úgy tűnik, jó úton járunk. Persze, ebben nagy segítségemre van, hogy a csapat megfeszített tempóban dolgozott, és sikerült megjavítania az autó hidraulikáját. Így már működik a kormányrásegítés, és szervóval jóval könnyebb az úton tartani a kocsit, mint anélkül. Az első szabadedzésen sikerült megelőznöm Brunit, a másodikon pedig már a Jordanekhez is közel kerültünk. Talán csak azt sajnálom egy kicsit, hogy amikor a tréning végén feltettük az új garnitúra gumit, nem tudtam kihasználni az ebből adódó előnyöket. A pálya második szektorában ugyanis feltartott az egyik sauberes. Természetesen azt is el kell ismerni, hogy péntekenként mindig nagyon nehéz autózni, hiszen nemcsak az állandó pilóták köröznek, hanem a tesztpilóták is, így szinte mindig nagy a forgalom. A csapat így is elégedett, de én tudom, hogy jobb is lehetett volna. A taktikánkról egyelőre semmi biztosat nem tudok: egyelőre nem döntöttük el, hogy két vagy három boxkiállással operálunk. A pálya ugyanis egyelőre nincs olyan állapotban, hogy ezt el lehessen dönteni – egyelőre még zabálja a gumikat. Ha szombaton lenne a verseny, valószínűleg három kiállást terveznénk."
Legfrissebb hírek

Vasárnapi sportműsor: ETO–Ferencváros az NB I-ben; FTC–Honvéd döntő a férfi vízilabda Magyar Kupában

Minden más foci
5 órája

Mint régen: újra rangadó az ETO–FTC; Hajtós Bertalan 60 és Varga Károly 70

E-újság
5 órája

Nem tudta megszerezni a második győzelmét a Kassa

Minden más foci
5 órája

Zalai szamba – Judi Ádám jegyzete

Labdarúgó NB I
6 órája

Vég, kezdet nélkül – Ballai Attila publicisztikája

Kézilabda
6 órája

Belső védői góljaival zsebelte be a három pontot a PSG az Auxerre ellen

Francia labdarúgás
6 órája

Nico Williams nélkül nem megy az Athletic Bilbaónak

Spanyol labdarúgás
6 órája

A Ferencváros másodszor nyert az ICEHL-ben

Jégkorong
6 órája
Ezek is érdekelhetik