Palik: szenzációs kezdés

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2004.05.14. 22:06
Címkék
Az első szelektív szakaszon volt egy pont, amelynél minden irányból érkeztek a versenyzők. Csak az nem tévedt el, aki el sem rajtolt, meg az, aki számára intő jel volt, hogy szemből jönnek a többiek.
Azt tehát nem lehet mondani, hogy a hazánkban 13 év után megtartott első nemzetközi terepraliverseny izgalommentesen kezdődött volna. Pedig péntekre mindössze két szelektív szakaszt írtak elő a tavaly "az év versenye" címet elnyerő BF Goodrich-kupa szervezői, ez a nap mégis emlékezetes marad a párosok számára. Lesz, aki szívesen gondol majd vissza rá, és lesz, akinek rémálmaiban se jöjjön elő. Palik László és Darázsi Gábor egész biztosan az előbbi táborba sorolható, hiszen az élen zárta az első napot. Efféle részsikerre korábban még nem volt példa (nem is lehetett, hiszen most először ül igazán ütőképes autóban az ismert tévékommentátor), úgyhogy az idén eddig csak nemzetközi viadalokon induló pilótával madarat lehetett volna fogatni örömében. Érezte ő, hogy elkapta a ritmust, meg a többiek is veregették a vállát a szervizparkban – no de hogy az élen zárja a napot?! Hát azt egy percig sem gondolta. Mögötte Kristóf Márton következik, akinek a szervizben nem volt túl őszinte a mosolya. Nem a második helyet kevesellte, hanem amiatt aggódott, befejezi-e a csapata a váltócserét addigra, mire be kell állni a parc fermébe. Nos, a csapat kitűnő munkát végzett: Kristóf folytathatja… És nem lehet kifejezetten nyugodt, mivel Horváth Béla mindössze 16 másodperccel marad le mögötte, ami a terepraliban nem túl sok. És akkor nézzük azokat, akik nem szívesen emlékeznek majd vissza erre a napra. A bajnoki pontversenyt maximális pontszámmal vezető Gál István autója az első szelektív szakasz céljában lángolni kezdett, és jó néhány tűzoltó készülék kellett ahhoz, hogy csillapítani tudják a tüzet. Murczin Zsolt az egyik futóművétől vált meg fájó szívvel a második szakasz végén. Ôk ketten valószínűleg nem tudják folytatni a küzdelmet. A tereprali útvonala titkos, de a szervezők megadtak egy nézhető pontot: szombaton 11.30-tól a veszprémi lőtéren száguld a hat külföldi párossal kibővült magyar mezőny.BF Goodrich-kupa, az ob 3. futama, Budapest. Abszolút sorrend 2 szelektív szakasz után: 1. Palik László, Darázsi Gábor (RTL Motorsport Club, Nissan Pick-Up) 44:48, 2. Kristóf, Hujber (Premier Motorsport, Bowler Wildcat) 49 másodperc hátrány, 3. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motorsport, Mercedes GE) 1:05 perc h., 4. Tóth L., Hudy (Premier Motorsport, Jeep Cherokee) 2:38 p h., 5. Benyó, Maurer (Cél SE, Hyundai Terracan) 3:00 p h., 6. Kis, Czeglédi (RTL Motorsport, Klub, Nissan Pick-Up) 3:28 p h.
Legfrissebb hírek

Gól és gólpassz Luís Figótól, a Portugál Legendák legyőzték a többi világklasszist

Minden más foci
21 perce

Bognár Erika nem bírt a norvéggal, kiesett a zágrábi vb-n

Birkózás
29 perce

Világkupaversenyeken is osztanának úszókvótákat a 2028-as olimpiára

Úszás
30 perce

Varga és Orbán kiemelkedett, Styles lett a meglepetésember – válogatott statisztikák

Magyar válogatott
1 órája

„A sztár most a csapat, az egész közösség” – még mindig a PSG és Donnarumma szakításáról

Francia labdarúgás
1 órája

Feldhoffer Bálint számára a top 10 a cél az országúti kerékpáros-vb-n az U23-asok között

Kerékpár
1 órája

Derekas Zoltán: Ez volt pályafutásom legszebb gólja

Labdarúgó NB I
2 órája

Ráérzett a Fradi gyenge pontjára a CSM Bucuresti

Kézilabda
2 órája
Ezek is érdekelhetik