Alonso új motorral rajtolhat

Vágólapra másolva!
2004.03.20. 21:16
Címkék
Michael Schumachernek tökéletes körre volt szüksége a pole pozíció megszerzéséhez, hát tökéletes kört futott Sepangban. Ezt ő maga árulta el az edzést követő sajtótájékoztatón.
A Malajziai Nagydíjról bővebben:
Schuminak nincs ellenfele
Stoddart: versenyben vagyunk!
Fokozódó gondok a Bahreini Nagydíj körül
Számításaink szerint

Sepang
Csapatok, pilóták - 2004

Schumacher (hátul) is meglepôdött, amikor megtudta, hogy Webber mellôle rajtol
Schumacher (hátul) is meglepôdött, amikor megtudta, hogy Webber mellôle rajtol
Schumacher (hátul) is meglepôdött, amikor megtudta, hogy Webber mellôle rajtol
"Észbontóan jó kört produkáltam, minden tökéletesen ment. Pénteken úgy tűnt, rengeteg nehézségünk lesz, de az éjszaka és délelőtt sokat javítottunk a kocsin, és eltűntek a problémáink. Az első edzésen a melbourne-i győzelem miatt az utcaseprő szerepét játszottam, ezért voltak nálam gyorsabbak is. A második fordulóra viszont már tökéletesek voltak az útviszonyok, és ki tudtam hozni a kocsiból a maximumot" – mondta a világbajnoki címvédő.
Csapattársa, Rubens Barrichello elmaradt az ausztráliai produkciójától, és meg kellett elégednie a harmadik hellyel. A brazil valamelyest még szerencsésnek is mondhatja magát, mert lehet, hogy csak azért nem negyedik, mert Fernando Alonso megcsúszott a gyors körében. "Michael köre fantasztikus volt, de nekem sem kell szégyenkeznem. Elégedett vagyok, mert bár nagy volt a különbség Michael és köztem, a versenyen lesz lehetőségem a javításra" – fogalmazott a brazil.
A két Ferrari között az életében először első soros Mark Webber várhatja a rajtjelzést. Az ausztrál hazai pályán leszerepelt, reméli, hogy autójával Malajziában a versenyen is beleszólhat a nagyok csatájába. "Nagyon meglepett a helyezésem. A kocsi nagyon jó, pénteken különösen a hosszú távú programmal voltam elégedett. A csapat fantasztikusan dolgozik, én megpróbálok nyugodt maradni, és élni a lehetőséggel. Agresszívan fogok versenyezni, mert szükségünk van a jó eredményre. Addig nem lehetek boldog, amíg nem int le a kockás zászló" – vélekedett az ausztrál.
Webberhez hasonlóan Alonso tudott volna lépést tartani a Ferrarikkal, de a spanyol elszúrta a második gyors körét. A Renault élt a lehetőséggel, és – mivel sok rajtpozíció nem forgott kockán – kicserélte Alonso autójában a motort. A spanyol csak egy helyet veszített, Szato Takuma került elé. "A hátsó sorokban már tényleg nem számít egy-két rajthely, ezért kicseréljük a motort. Lóerőben szinte semmit sem nyerünk ezzel a lépéssel, de ebben a melegben megnyugtatóbb egy kevesebbet használt erőforrás bevetése. Talán több esélyünk van a verseny befejezésére" – mondta Pat Symonds, a Renault mérnök-igazgatója.
A Williams-istálló pilótái közül Juan Pablo Montoya a negyedik rajthelyet szerezte meg, de a csapat nem volt túlzottan boldog emiatt. "A szabadedzéseken sokkal jobbak voltunk, mint az időmérőn, és ez nem túl jó előjel. Amikor számít, nagyon gyorsak a Ferrarik, nem valószínű, hogy tartani tudjuk velük a lépést" – vélekedett Sam Michael, a Williams mérnök-igazgatója.
Legfrissebb hírek

F1, Emilia-romagnai Nagydíj, 3. szabadedzés

F1
3 perce

Aranyesélyes válogatottakat szeretne 2027-re és 2028-ra az MVLSZ elnöke

Vízilabda
25 perce

Formula–E: törölt időmérő, óriási taktikai húzás és Vandoorne-győzelem Japánban

Egyéb egyéni
25 perce

ICEHL: a Fehérvár amerikai, az FTC kanadai csatárt igazol

Jégkorong
32 perce

Az olimpiai bajnok németeket megverve aranyérmes a férfi K–4-es egységünk Szegeden

Kajak-kenu
56 perce

A döntő utolsó két forduló következik a női kézilabda NB I-ben

Kézilabda
1 órája

Lukács Péter: Jó érzés a barátaimmal küzdeni a címeres mezben

Kézilabda
1 órája

BL-be jutással tenné fel a koronát teljesítményére az Eintracht Frankfurt

Német labdarúgás
1 órája
Ezek is érdekelhetik