A rajt után még nem volt különösebb gond, nyilvánvaló volt, hogy a mögüle indulók közül Panis és Klien is megelőzi a magyar fiút, hiszen mindkettejük autója egyértelműen gyorsabb. Bruni is előzött (nem is egyet, négyet), ez annak volt köszönhető, hogy a csapat számára háromkiállásos taktikát választott, tehát kevesebb üzemanyag volt az autójában, mint mondjuk Zsoltéban, aki két boxkiállásra készült. Sajnos, eddig nem jutott el, mert a nyolcadik körben a motorja gyengélkedni kezdett. A tervezettnél egy körrel korábban állt ki a boxutcába, de nem sikerült megoldást találni a problémára, a saját 14. körében a Minardi-Cosworth-ja végleg kilehelte a lelkét. Utóbb kiderült, hogy az elektronikával volt gond, de nemcsak az ő kocsijában, hanem Bruniéban is. Igaz, az olasz hosszas szervizelés után az utolsó tíz körre még vissza tudott állni a versenybe. "Sajnálom, hogy a hazai versenyünkön nem sikerült mind a két autónkat célba juttatni – mondta Paul Stoddart csapatfőnök –, de büszke vagyok a szervizcsapatra, amely feszített tempóban dolgozott, hogy megjavítsa Gimmi autóját, akinek végül az utolsó tíz körre sikerült visszamenni a pályára. Mindkét pilótánkkal tökéletesen elégedett vagyok, csak azt sajnálom, hogy nem tudtuk megvalósítani a stratégiánkat."A verseny végi csapatmegbeszélésen kielemezték a technikai hiba okát és felvetették, mi mindenen kellene még változtatni. Zsolt csak egyvalamit kért: a pilótafülkébe egy plusz oldaltámaszt, mert a verseny során a lábát jó néhányszor odaverte az oldalfalhoz. A csapat – ahogyan az szokás –, már vasárnap délután elkezdte a csomagolást, hiszen hamarosan továbbrepül Malajziába. Baumgartner Zsolt is a hét első felében utazik, és a világbajnokság második versenyéig edzéssel tölti az időt. Közösen tréningezik Brunival és próbálják megszokni a magasabb hőmérsékletet és a jóval párásabb klímát.
A tavalyelőtti szezon emléke kísértettAusztrál Nagydíj: Ferrari örömünnepeSzámításaink szerintAz én Formám 3.Az Ausztrál Nagydíj végeredményeA vb-pontverseny állása