Janikáé a lélektani előny

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2003.10.23. 22:09
Címkék
Dermesztő idő volt. A hideg bekúszott az emberek kabátja alá, és egy-két óra ácsorgás után már mindegy volt, ki mennyi ruhát vett magára, mert semmi sem segített. Az emberek azonban nem tágítottak. Tartották egymásban a lelket, mert kíváncsiak voltak a legnagyobb show-ra, amit a World Rally Carok "fellépése jelentett.
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Ifjabb Tóthék több mint egy másodperces elônnyel nyerték meg a csütörtöki prológot (Fotó: Árvai Károly)
Noha a körverseny eredménye nem számít bele a végeredménybe, a részsiker mindenkit motivált, hiszen ilyen kiélezett lélektani helyzetben rendkívül fontos minden apró momentum.
Mire a nagyok következtek, már koromsötét volt – az autókat szinte alig lehetett látni, csak a rendkívül erős lámpák és a hangok alapján tájékozódott az ember.
Sokáig Ollé Sándor ideje volt az etalon, utána azonban következtek a WRC-sek, és természetesen sorra javítottak. Utolsó előttiként Szabó Gergő és ifjabb Angyalfi Károly gurult a miskolci salakra: ez a csata azért is volt különösen érdekes, mert ők ketten küzdenek az év végi harmadik helyért. Három körig úgy tűnt, hogy az Octaviával rendkívül látványosan közlekedő Szabó fog nyerni, a végén azonban – ha csak egy tizedmásodperccel is, de – Angyalfi volt a gyorsabb. Utóbbi pilóta egyébként nem teljesen nyugodt a pénteki rajt előtt, mert elromlott Subarujának váltóelektronikája.
Az igazi tűzijáték a végére maradt: a bajnoki címért küzdő Benik Balázs, Somogyi Pál duó, illetve az ifjabb Tóth János, Tóth Imre kettős nyolc óra tájban gurult pályára hatalmas ováció közepette. Sajnos a Beniket rajtoltató sportbíró valamit rosszul hallott a rádióban, így késve indította a fordos pilótát, de Faluvégi Péter versenyigazgató szerint ez nem jelentett időbeli hátrányt, hiszen fotocella mérte a köridőket. Az alapján pedig a hatszoros bajnok Janika volt a gyorsabb, tehát az övé a lélektani előny.
Az igazi küzdelem persze pénteken kezdődik, az első osztály mezőnye 13 órakor rajtol Tokaj főterén.

3. SZK Transport Zemplén-rali, az ob 8. futama
Prológ (nem hivatalos eredmény):
1. ifj. Tóth János, Tóth Imre (Bomba Rally Team, Peugeot 206 WRC) 1:20.4, 2. Benik, Somogyi (OMV Best Racing, Ford Focus WRC) 1:21.8, 3. ifj. Angyalfi, Kazár (Pacott Car Motorsport, Subaru Impreza WRC) 1:22.0, 4. Szabó G., Kerék B. (Budaörs Motorsport, Skoda Octavia WRC) 1:22.1, 5. Tagai T., Tagai R. (Intermédia Motorsport, 1.23.0, 6. Turi, Kerék I. (Botka Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo6) 1:23.3
Legfrissebb hírek

Sorsoltak a liverpooli ökölvívó-vb-n, az éremhez bravúrokra lesz szükség

Ökölvívás
4 perce

Német játékvezető dirigál az ír–magyar vb-selejtezőn

Magyar válogatott
17 perce

„Ne cigányozz és az XY homoszexuált is felejtsd el!” – Varga Barnabás és az MLSZ közleményben üzent a szurkolóknak

Magyar válogatott
26 perce

Megvan a magyar női kézilabda-válogatott svédek elleni kerete

Kézilabda
28 perce

Vb 2026: akár kétmillió forintba is kerülhet egy jegy a döntőre

Foci vb 2026
41 perce

Okeke tényleg a Puskás Akadémiához igazolt – 2028-ig írt alá

Labdarúgó NB I
46 perce

Négy százalék – ekkora esélyt ad a magyar válogatott csoportgyőzelmére az ismert elemzőoldal

Magyar válogatott
54 perce

Tokaji Viktor: A feljebb lépő játékosok útja jó visszajelzés, hogy valamit jól csinálunk az akadémián

Jégkorong
56 perce
Ezek is érdekelhetik