A dél-amerikai klubok mindig is sokkal szegényebbek voltak, mint az európai alakulatok, és a pénzhiány következtében senkinek sem jutott az eszébe, hogy az európaiakhoz hasonló reklámpolitikát folytasson.
Legalábbis eddig. A Boca Juniors marketingszakemberei ugyanis körbeutazták a világot, ezt követően pedig meglepő beszámolót tettek a vezérkar elé. A jelentés szerint a Boca Juniors népszerűsége vetekszik a legtöbb európai sztárcsapatéval, így a klub eladható "termék”, és hatalmas bevételhez juthat, ha minél több szegmensben képviseltetné magát a piacon. A jelentés hatása nem is maradt el, a hírek szerint hamarosan a "csapból is a Boca folyik”, legalábbis Dél-Amerikában és a Távol-Keleten.A Boca Juniors novemberben elindítja saját televízióját, a Boca Televisiónt. Az új műholdas csatorna éjjel-nappal sugározni fog, naponta hat órán keresztül élőben. A fő téma természetesen a futball lesz, mellette olyan más sportágak is helyet kapnak a műsorban, mint a kosárlabda, akinek pedig ez sem elég, különböző showműsorokon is szórakozhat.A Boca vásárolt egy saját replülőgépet is, amely egyrészt reklámcélokat szolgál, másrészt a segítségével könnyebb lesz a csapat utaztatása. A Boeing 747-est már el is keresztelték, nem meglepő módon a Diego Armando Maradona nevet kapta a "keresztségben”.A tervek között szerepel még a klub nevét viselő számítógép, óra, és póló forgalomba hozása, kivétel nélkül a játékosok arcképével ellátva. A termékeket főképp Kínában, Japánban és Dél-Koreában dobja piacra az egyesület, nem utolsósorban a közeljövőre lekötött távol-keleti túrái miatt.