Nick Heidfeld (9.): – Kár, hogy nem szereztem pontot, de ha azt nézem, kik végeztek előttem, nincs okom a csalódottságra. Az utóbbi hetekben javítottunk a C22-esen, úgy érzem, a bajnokság végéig a BAR és a Jordan elé kerülhetünk, és mi lehetünk a második legjobb bridgestone-os csapat.
Jenson Button (10.): – Nagyon rosszul rajtoltam, Jacques simán elhúzott mellettem. Túl nagy a különbség a kettőnk indulásszabályozója között, ráadásul a második kanyarban majdnem nekimentem Ralfnak. Az autó ezután jól működött, utóbb gondok támadtak a kanyarodáskor, nehezen lehetett az úton tartani.
Cristiano da Matta (11.): – Bocsánatot kell kérnem a csapattól, mert lefullasztottam az autót a rajtnál. Utána hiába hajtottam, nem tudtam nagyon feljebb jönni, és néhány kanyarban ki is sodródott a kocsi. Pedig nagyon jók lehettünk volna.
Jos Verstappen (12.): – Jó versenyem volt, de az autó nem képes felvenni a többiek sebességét. Jó hétvége után vagyunk, hiszen mindketten célba értünk, és amit tudott a kocsi, azt képes volt folyamatosan produkálni.
Nicolas Kiesa (13.): – Elrontottam a rajtomat, elfelejtettem bekapcsolni az indulásszabályozót. Utána nem volt gond, és mivel Hockenheimhez képest jobb kocsim volt, kevesebb időt vesztettem, amikor leköröztek, és lehúzódtam a többiek elől. Az első két versenyemen célba értem, úgy érzem, jól kezdődött a pályafutásom.
Rubens Barrichello (kiesett): – Nagyon jó versenyem volt, de egyszer csak leesett a bal hátsó kerekem, és a gumifalban kötöttem ki. Nem sérültem meg, de az nem esett jól, hogy egyetlen orvos sem vizsgált meg. Michaelt sajnálom, de ma nem voltunk versenyképesek.
Justin Wilson (k.): – Már megint csalódottan kell távoznom egy jól induló hétvége után. Minden remekül alakult, de a negyvennegyedik körben elment az autó ereje, és ki kellett állnom.
Heinz-Harald Frentzen (k.): – A csapat hívott a boxutcába, de elromlott a rádió, a táblát meg nem láttam Kiesától. Elfogyott az üzemanyagom, és ezért fel kellett adnom a versenyt.
Jacques Villeneuve (k.): – Az első körben hat helyet jöttem előre, ám az autó teljesítménye elkezdett csökkenni, és a végén fel kellett adnom a versenyt.
Olivier Panis (k.): – Csalódottak vagyunk, a második boxkiálláskor ugyanis furcsa hangot hallottam, és vége is lett a viadalomnak. Az ilyen néha megtörténik, meg kell találnunk a hiba okát. Ennek ellenére tudjuk, hogy jó irányba haladunk, és bizakodóak vagyunk a monzai futam előtt.
Giancarlo Fisichella (k.): – Ezen a hét végén három motor ment tönkre mögöttem. Nagyon nehezen lehetett vezetni az autót, ezért gyakran hibáztam.