A Minardi cáfolta azokat az információkat, amelyek szerint már megkötötte a szerződést a Cosworth motorgyárral, és elárulta, egy hétig még biztosan nem jelenti be, hogy kitől kapja 2003-ban az erőforrásokat. A tesztelést november végén a tavalyi idényben használt European V10-essel – amelynek az alapja az 1998-as Ford-Cosworth-erőforrás – kezdi el a csapat Valenciában, amely az orosz Szergej Zlobin mellett másokat is kipróbál. A Deutsche Post bejelentette, nem szponzorálja tovább a Jordan istállót. Az ír csapatot ezzel jelentős anyagi veszteség éri, de Eddie Jordan nem esett kétségbe, elárulta, hetek óta számított a döntésre. Az istállófőnök elárulta, hogy már tárgyal új partnerjelöltekkel, akiket a jövő évi autó leleplezésekor mutat be. A Deutsche Post egy héten belül a harmadik német cég, amely befejezi az F1-es szponzorálást (a Deutsche Telecom a McLarennel, a Veltins a Williamsszel bontotta fel szerződését). Ötvenhét esztendős korában tragikus hirtelenséggel elhunyt John Goossens, a Belga Automobil-szövetség elnöke. A szakember a haláláig azért küzdött, hogy életben tartsa a Belga Nagydíjat, ám ez nem sikerült neki, a Formula–1 törvényhozó testülete a dohányellenes törvény miatt törölte a 2003-as versenynaptárból a spai viadalt. Goossens az évek során a Formula–1-től a Dakar-raliig az autósport számos területén megfordult – elsősorban nagy szponzorok képviselőjeként –, és bár sok reménye nem volt, 2001-ben megpróbálkozott az FIA elnöki posztjának meghódításával is. Jacques Villeneuve a Montreal Gazette című kanadai újságnak nyilatkozva elmondta, sokat vár pályafutása nyolcadik idényétől. A BAR versenyzője szerint a csapat Geoff Willis tervező első BAR-autójával és a Honda erősödő motorjával közel kerülhet az élcsapatokhoz. "Sokkal versenyképesebbek leszünk, ebben biztos vagyok. A Honda keményen dolgozik, az idény végén megtalálta a helyes utat, amelyen most elindultak a fejlesztések. A kasztni is nagyon előnyös, hasznos aerodinamikai újításokat tartalmaz” – nyilatkozta Villeneuve. A Rubens Barrichello, Tony Kanaan, Felipe Massa trió nyerte meg a brazíliai Sao Paulóban rendezett, 500 mérföldes Granja Viana gokartversenyt. Rubinho és cartos társa negyedszer diadalmaskodott a viadalon, amelyen Massa 1997 után másodszor örülhetett. A Shell színeiben versenyző hármas által megnyert futam helyi idő szerint szombat éjféltől vasárnap délig tartott, 64 egységben 300 pilóta szerepelt. "Mindig szívesen jövök haza erre a versenyre, hiszen rengeteg régi baráttal találkozhatok. Sokkal könnyebb sikeresnek lenni, ha kiváló csapat áll az ember mögött” – mondta Barrichello. Massa állítólag jövőre már a Ferrari tesztpilótája lesz, a maranellóiak azonban eddig semmit sem mondtak Luciano Burti lecseréléséről. Nelson Piquet kijelentette, ha fia, Nelsinho egyetlen brit Formula–3-as csapattól sem kap szerződést a 2003-as idényre, saját istállót alapít a sorozatban. A háromszoros világbajnok Brazíliában már létrehozott egy gárdát a fiának, és Nelsinho meg is nyerte a Dél-amerikai F3-as bajnokságot. "Van már tapasztalatom ebben, megvannak az embereim, akik kiváló szakértői az autósportnak. Ráadásul nem lehetetlen Angliában egy ilyen csapatot létrehozni”– nyilatkozta Piquet, aki 1991-es visszavonulása óta a Pirelli gumigyár brazíliai kereskedelmi vezetője, és emellett saját, műholdas követőrendszert forgalmazó cége van Autotrac néven.