66. Bol d’Or, a Master of Endurance sorozat 3. (utolsó) futama, Magny-Cours
Az élcsoport: 1. Bayle, Dussauge, Gimbert (francia, francia, francia, Suzuki) 814 kör (143.960 km/óra), 2. Lavieille, Morrison, Dobe (francia, brit, francia, Suzuki) 3 kör hátrány, 3. Scarnato, Costes, Bussei (francia, francia, olasz, Suzuki) 4 k. h.
66. Bol d’Or, a Master of Endurance sorozat 3. (utolsó) futama, Magny-Cours
Az élcsoport: 1. Bayle, Dussauge, Gimbert (francia, francia, francia, Suzuki) 814 kör (143.960 km/óra), 2. Lavieille, Morrison, Dobe (francia, brit, francia, Suzuki) 3 kör hátrány, 3. Scarnato, Costes, Bussei (francia, francia, olasz, Suzuki) 4 k. h.
Teljesen megszokott, hogy motoros világnagyságok az autósportban is le tudják tenni a névjegyüket. A négyszeres 500-as világbajnok John Surtees a Formula–1-ben is világelső lett, a 350-es venezuelai világbajnok Johnny Cecotto a legkülönbözőbb túraautó-bajnokságokban volt utolérhetetlen, míg Hubert Auriol azután nyert a Dakaron az autósok között, hogy előbb kétszer is verhetetlen volt a motorosoknál. Az viszont teljesen szokatlan, hogy valaki átjáróháznak tekintse a különböző motoros szakágakat. A 33 éves Jean-Michel Bayle úgy tűnik, univerzális. A francia – aki volt motokrossz-világbajnok, amerikai szuperkrossz- és motokrosszbajnok és gyorsasági vb-menő is – az idén a legeredményesebb endurance-versenyző lett. Miután áprilisban a gyári Suzuki-csapattal megnyerte a 24 órás Le Mans-i viadalt, az elmúlt hét végén a világ leghíresebb hosszú távú megméretésén, a Bol d’Oron is első lett ugyanazzal az alakulattal. És ez még nem minden. Bayle jövőre az enduro-vb meghódítására készül…