Szato nem hiába magyaráz Räikkönennek, a finn ugyanis hibázott, és megbüntették
Szato nem hiába magyaráz Räikkönennek, a finn ugyanis hibázott, és megbüntették
Juan Pablo Montoya: – Remek csatát vívtunk Ralffal és Michaellel, örülök, hogy győztesen jöttem ki a küzdelemből. Tudtuk, hogy ez a pálya fekszik nekünk, nem kellett sokat változtatni a kocsin az edzések során. A kocsi egyensúlya kiváló, a gumik megbízhatóak. Bízom benne, hogy meg tudom szerezni első idei és második monzai győzelmemet, jó versenyt várok.
Michael Schumacher: – Nagyon érdekes edzés volt, különböző, szokatlan helyzetek nehezítették a feladatunkat. A Williams-BMW-k roppant gyorsak itt, elégedettnek kell lennünk a második és a negyedik rajthelylyel. Ralf biztosan gyorsabb lett volna, ha nincs a piros zászló, és ez azért van, mert a hivatalos időmérőn nem vagyunk elég gyorsak. Most ráadásul szokatlan stratégiát kellett alkalmaznunk, egy menetben több mért kört is teljesítettem, és ez nem mindenképpen hasznos. A versenyen ugyanakkor jobbak leszünk, és az számít.
Ralf Schumacher: – A harmadik körömben hibáztam, a negyedik kísérletem pedig késett a baleset miatt, ezek miatt nem tudtam megszerezni a pole pozíciót. A végén a gumijaim már nem voltak frissek, és nem is volt tiszta előttem az út, így nehéz javítani. A harmadik rajthely azért elég jó ezen a pályán, nem bánkódom miatta.
Rubens Barrichello: – Elégedettnek kell lennem, hiszen délelőtt nem volt minden rendben. Szokatlan edzés volt, a leggyorsabb köröm a második kísérletem során jött. Bizakodó vagyok a versenyt illetően, a múlt heti teszteken ugyanis kiderült, hogy versenykörülmények között nagyon gyorsak vagyunk. Előzni itt több helyen is lehet, nem nagy büntetés a negyedik rajthely.
Eddie Irvine: – Rengeteget dolgoztunk a kocsival, abba nem lehet belekötni, amit ma elértünk. Kiváló volt az autó egyensúlya, és a Cosworth új edzésmotorja hatalmas lépésnek számít. Nemrég még a hátsó sorokban szerénykedtünk, most meg már az élmezőny sarkában serénykedünk. A Jaguar R3-as más állat, mint amelyikkel az idényt kezdtük, ez már egy igazi versenyautó, alig várom, hogy versenyezhessek vele.
Kimi Räikkönen: – A Szatóval történt balesetem tipikus versenybaleset volt, néha megtörténik az ilyen. Már az ötödik körét futotta egymás után, azt gondoltuk, a boxba tart, és ezért nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan jön. Amikor eltűnt a visszapillantó tükrömből, azt hittem, lelassított, és az ideális ívre húztam. A csapat ezután megpróbálta összerakni a tartalék autót, de az Davidre volt állítva, így kevés volt az idő.
Szato Takuma: – Ez volt Formula–1-es pályafutásom legnehezebb hivatalos időmérő edzése. A kocsi nem volt tökéletes, rengeteget hibáztam, nem tudtam egyetlen igazi gyors kört sem teljesíteni. Az utolsó lehetőségem során három mért kört mentem egymás után, az utolsónál Kimi a kanyar előtt kihúzódott, és követtem, hogy a kisebb légellenállást kihasználva jobban felgyorsuljak. Volt ideje bőven arra, hogy belenézzen a visszapillantó tükrébe, mégsem vett észre. Összeért a két kocsi, de szerencsére kellőképpen lelassultam, mire a gumifalhoz értem. Remélem, a verseny érdekesebb és sokkal eredményesebb lesz a számomra.