A pole pozícióból induló Marco Werner szerezte meg a győzelmet a Porsche Michelin Szuperkupa hungaroringi viadalán. A német versenyző jól csípte el a rajtot, és amíg az ellenfelek pozícióharcot vívtak mögötte, ő szépen elsomfordált tőlük.
A német Marco Werner már a rajt után az élre állt, és végig vezetve nyerte meg a Porsche Michelin Szuperkupa hazai viadalát
A német Marco Werner már a rajt után az élre állt, és végig vezetve nyerte meg a Porsche Michelin Szuperkupa hazai viadalát
A győzelmét egyetlen pillanatig sem veszélyeztette senki – még az is belefért, hogy a viadal vége felé az autó oldalát végigcsúsztatta a gumifa-lon – , simán nyerte meg a viadalt Davison és a harmadik helyet az utolsó kanyarban megszerző Ortelli előtt. A magyarok közül a fiatal Rácz István volt a legeredményesebb: a 17. helyről rajtolva a 12. pozícióba jött fel. Öt körön keresztül föltartotta az előtte lévő boly, amelynél gyorsabb volt bár, de annyival nem, hogy simán kikerülje. Az ötödik körben az előtte haladó Seefried hibázott, és Rácz ki tudta ugyan kerülni, de közben egyvalaki elment mellette, és visszacsúszott a 13. pozícióba. Ezek után már nem tehetett túl sok mindent, se előtte, se utána nem volt senki: behozta az autót azon a helyen, amelyen tavaly is végzett. Nem mondható tehát, hogy a 13-as szám szerencsétlen lenne számára. "A bajnokságban az előttem lévők közül négy versenyző eredménye nem számít bele a pontversenybe, úgyhogy a kilencediknek járó pontot kaptam meg – mondta Rácz. – Ahhoz képest, hogy milyen rosszul kezdődött a hét vége, hogy mennyit küszködtünk a beállításokkal, a versenyen már nem volt gondunk. Úgy néz ki, nekem ezek a tizenharmadik helyek járnak a Hungaroringen...” A Rácz elől rajtoló Barta Attila legfőbb célja az volt, hogy karcmentesen vigye célba a VIP-autót, és ez sikerült is neki, méghozzá azon a helyen, ahonnan rajtolt, vagyis a 16. pozícióban. Bódis Kálmán egy pozícióval előrébb végzett, mint ahonnan elindult – tizenkilencedikként intette le a kockás zászló.