Hemzsegnek a kérők Heinz-Harald Frentzen előttPILÓTAÁLLÁS. A Ferrari, a McLaren, a Williams és a Renault kivételével az összes Formula–1-es csapatfőnök elképzelhetőnek tartja, hogy szerződtesse a jelenleg "munkanélküli” Heinz-Harald Frentzent. A német pilóta augusztus 2-án bontotta fel megállapodását a csőd szélén álló Arrows-istállóval. "Nagyon sokra becsülöm Frentzent, és szükségünk lenne egy tapasztalt pilótára” – mondta Paul Stoddart, a Minardi vezetője. Ove Andersson, a Toyota menedzsere már tárgyalt is a versenyzővel, de részletekbe nem bocsátkozott. "Ôt kell megkérdezni, hogy dönt, de a Belga Nagydíjig határoznia kell.” "Nick Heidfeld biztosan marad nálunk, többet egyelőre nem mondhatok” – nyilatkozott Peter Sauber, a Sauber főnöke. Niki Lauda, a Jaguar-istálló irányítója még ennyit sem árult el: "Csak akkor ülök le más pilótákkal beszélgetni, ha mostani versenyzőinkkel nem tudunk megegyezni.” Eddie Jordan sejtelmesen csak annyit mondott: "Minden megtörténhet, még nyílt a kérdés.”A Honda elhagyja a Jordant, jön a FordMOTORCSERE. A következő idényben már nem a Honda szállítja a Jordan-csapat számára a motorokat. Ezt a japán cég jelentette be a Magyar Nagydíj előtt. "Hasznos tanulságokkal szolgált az eltelt két év. Remélem, a szezon hátralévő futamain jó eredményeket érünk el” – jegyezte meg Fukui Takeo, a Honda egyik igazgatója, aki hozzátette, a motorgyártó a következő három esztendőre is megállapodott a BAR-ral. Eddie Jordan a Fordhoz fordult segítségért. Niki Lauda, a Jaguar-csapat vezetője a hét végén elárulta, a Ford hároméves szerződést ajánlott Jordannek, aki az Arrowstól eltérően nem Cosworth, hanem Ford-Cosworth néven használhatja a V10-eseket. (Lauda azt is elmondta, az Arrows a héten nem utalta át a motorok árának az egyik részletét, és a fizetés elmaradása miatt nem jutott a Cosworthokhoz.) Vasárnap kiderült, Jordan kapott a Ford ajánlatán, és alá is írta a szerződést, amelynek köszönhetően a Kék Ovál hivatalosan is visszatér a Formula–1-be Az ír vezető elégedetten nyilatkozott a Hungaroringen. "Nagyon büszék vagyunk, hogy a Forddal és a Cosworthszal együtt dolgozhatunk az elkövetkező három évben. Ez azt jelenti, hogy az autónkat a jövő évtől kezdve újra Jordan-Fordnak fogják hívni. A Ford a nevét adja a csapathoz, így a Cosworthnál lesznek olyan emberek, akik kizárólag a Jordan-csapat érdekében fognak dolgozni” – nyilatkozta Jordan, aki az első F1-es idényében is Ford-motorokat használt. A Fordnál sokáig cáfolták a kontraktus tervét, de végül megszületett az együttműködés. A Jaguar továbbra is működni fog, az nem derült ki, hogy a Jordan fizet-e a motorokért.Mika Salo büntetésea boxutcabeli vétségéértSZANKCIÓ. Mika Salo huszonöt másodperces büntetést kapott a 17. Magyar Nagydíjon, mert a boxutca kijáratánál akadályozta a spanyol Pedro De La Rosát. A Toyota finn pilótája az 51. körben akkor indult el a kerékcseréje után, amikor a Jaguar spanyolja mellé ért. A meleg pillanatokból végül nem lett ütközés, de Salo lecsúszott a tizenharmadikról a 15. helyre.A rajtnál aranyat ért a tiszta aszfaltRAJTOLÁS. A 17. Magyar Nagydíjon a páratlan, azaz a külső oldalról indulók előnyben voltak a többiekkel szemben, mert náluk tiszta volt a pálya. Csak Pedro De La Rosa nem tudott szert tenni a páratlan sorszámú rajtkockából. A legjobban a számok mutatják meg, ki mire volt képes a rajtnál, a pilóták neve után a rajtpozíciót, majd az első kör végén elfoglalt helyezést tüntettük fel.Páratlan oldal: Barrichello 1, 1; R. Schumacher 3, 3; Fisichella 5, 4; Massa 7, 5; Button 9, 6; Räikkönen 11, 8; Villeneuve 13, 12; De La Rosa 15, 16; Salo 17, 15; Webber 19, 18Páros oldal: M. Schumacher 2, 2; Montoya 4, 7; Trulli 6, 9;Heidfeld 8, 10; Coulthard 10, 11, Panis 12, 19; Szato 14, 14; Irvine 16, 13; McNish 18, 17; Davidson 20, 20