Rövidesen bírósági idézést kaphat Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke, aki a múlt héten megvert egy fotóst. A sérülései miatt öt napot kórházban töltő Claudio Cuffaro megígérte, feljelenti Montezemolót, aki egyben az olasz lapkiadók szövetségének az elnöke is.
Luca di Montezemolo (balra) és Jean Todt
Luca di Montezemolo (balra) és Jean Todt
A Ferrari első embere a feleségével és kislányával együtt helikopterrel érkezett a toszkánai Massa kisváros repülőterére, ahol kisebb, újságírókból és rajongókból álló csoport várta. Az Il Tirreno című lapnál dolgozó Cuffaro több társával együtt fényképeket készített a helikopterből az autójába átülő családról, amikor Montezemolo hirtelen kiszállt a gépkocsiból. Ordibálni kezdett, zaklatással vádolta Cuffarót, majd odalépett hozzá, és ököllel ütni kezdte. A fotós egyik kollégája méterekről figyelte az esetet, és egy képsorban megörökítette azt.
Montezemolo mellett a Schumacher fivéreknek is meggyűlhet a bajuk a médiával. A News of the World cikke szerint az ötszörös világbajnok Michael Schumacher és öccse, Ralf 78 éves, anyai ági nagymamája, Agathe és annak szellemi fogyatékos fia, Hannes, Köln közelében egy kis lakásban éli sanyarú életét. "Soha egy lyukas garast sem kaptam az unokáimtól az egész életemben. Nem kell alamizsna, minden jó úgy, ahogy van, legalább nem kell folyton hálálkodnom. Eléldegélünk, az állam segítségére sincs szükségünk, ahhoz túl büszkék vagyunk” – nyilatkozta a nagymama, aki fiával együtt havonta százezer forintnyi juttatásban részesül, ami német szinten igen kevésnek mondható. A fivérek legutóbb két éve látogatták meg a nagymamát, aki így is büszke az unokáira, akik gyermekkorukban még rendszeresen találkoztak vele.
A Jaguar-istálló megvált John Russell főtervezőtől, aki 2000-ben, a csapat megalakulásakor csatlakozott a gárdához. Russell a legújabb áldozata a Jaguaron belüli tisztogatásnak, amelynek legutóbbi szenvedője Steve Nichols technikai igazgató volt, még az idény elején. Russell a Brit Nagydíj után ment el szabadságra, a Jaguar R3b gyenge debütálása miatt. A Jaguar Milton Keynes-i központjában cáfolták azt a hírt, amely szerint a Ford a jövőben a Jordan partnereként a saját nevén tér vissza a Formula–1-be. A múlt hét közepén arról cikkeztek Nagy-Britanniában, hogy a Ford a gyári csapatának szemelte ki a Jordant, és egy-két év múlva bérmentve látja el Eddie Jordan alakulatát. Azonban jövőre még biztosan nem lesz semmi az üzletből, a Ford ugyanis egy évre 15 millió fontot kér a Cosworth-motorokért. A Jordan 1995 óta nem fizetett az erőforrásaiért, amelyeket a Peugeot, a Mugen-Honda, illetve jelenleg a Honda készít számára. Állítólag két Jordan-szponzor, a Deutsche Post és a DHL állná a motorok árát, ha Jordan szerződtetné Heinz-Harald Frentzent. Azonban még a Honda is képben van, nem kizárt, hogy a japánok 2003-ban is ellátják az ír csapatot. Úgy tűnik, a Honda Szato Takuma megtartása miatt maradna a Jordannel, míg a Cosworth megszerzése érdekében Frentzent kellene a japán helyére ültetni. A német pilóta menedzsere, Monty Field még nem tud biztos információt arról, hol folytatja Frentzen a pályafutását, csak annyit árult el, hogy a Magyar Nagydíjon még biztosan nem indul a mönchengladbachi. Ugyanakkor egyre valószínűbb, hogy a francia Sebastien Bourdais feladja a Formula–3000-es bajnoki címet, és Frentzen utódjaként az Arrows színeiben indul a Hungaroringen.