26. mátrai autós hegyiverseny a Szinva
Motor-kupáért, az ob 7. futama
Nagytúraautók (1600 kcm felett): 1. Rácz István (BOVI Motorsport, Porsche) 5:45.801, 2. Zengô (Zengô Motorsport, Mercedes) 5:53.051, 3. Szeleczky (Lajtai Rallye Team, Ford Escort WRC) 5:54.248. Kistúraautók (1600 kcm alatt): 1. Németh 16V Péter (Ventile Rallye SE, Citroen Saxo) 6:25.606, 2. Bozó (VAZ-GÁZ SE, Lada) 6:28.952, 3. Jeney (Ventile Rallye SE, Peugeot 205 GTi) 6:36.792. Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Krecz Zsolt (Zengô Motorsport) 7:09.166, 2. Gál (Szélesi Motorsport) 7:15.435, 3. Jánosi (J.B. Motorsport) 7:17.294
26. mátrai autós hegyiverseny a Szinva
Motor-kupáért, az ob 7. futama
Nagytúraautók (1600 kcm felett): 1. Rácz István (BOVI Motorsport, Porsche) 5:45.801, 2. Zengô (Zengô Motorsport, Mercedes) 5:53.051, 3. Szeleczky (Lajtai Rallye Team, Ford Escort WRC) 5:54.248. Kistúraautók (1600 kcm alatt): 1. Németh 16V Péter (Ventile Rallye SE, Citroen Saxo) 6:25.606, 2. Bozó (VAZ-GÁZ SE, Lada) 6:28.952, 3. Jeney (Ventile Rallye SE, Peugeot 205 GTi) 6:36.792. Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Krecz Zsolt (Zengô Motorsport) 7:09.166, 2. Gál (Szélesi Motorsport) 7:15.435, 3. Jánosi (J.B. Motorsport) 7:17.294
Nem voltak kegyesek az égiek a parádi hegyiverseny indulóihoz. A szakadó eső miatt többször szüneteltetni kellett a viadalt, no meg az is igénybe vett némi időt, hogy a vizes pályán szalagkorlátnak csúszó autókat lehozzák a hegyről.
Az utóbbi néhány évben folyamatosan javuló pályacsúcs tehát ezúttal nem volt veszélyben, igaz, nem is volt ott a hegyipályák ördögének becézett Turán Frigyes, aki az idén a raliszakágban bontogatja szárnyait.
Ott volt viszont a rajtnál a nemzetközi Porsche Szuperkupában is szereplő Rácz István, aki az utóbbi években szinte már minden kategóriában bizonyította gyorsaságát. Ezúttal is a mezőny fölé emelkedett a nagytúraautósok között. Az első felfutásnál még vizes volt a pálya, a második előtt viszont hirtelen felszáradt, úgyhogy még egy rendkívüli gumicserét is be kellett iktatniuk a versenyzőknek. Rácz egyébként a kategóriájában a Mercedesszel autózó Zengő Zoltánt és a raliból átránduló Szeleczky Tamást előzte meg.
Az 1600 kcm alatti túraautók között Németh 16V Péter terelte fel leggyorsabban Citroen Saxóját a hegytetőre. Mögötte a régi szép időket egy Ladával idéző Bozó Barnabás érkezett, majd Jeney György jött egy 205-ös Peugeot volánjánál.
A Mobil1 Opel Astra-kupa ezúttal nem tudta folytatni menetelését az idén meglepetést meglepetésre halmozó Jánosi Sándor – egy régi "motoros”, Krecz Zsolt örülhetett a futamgyőzelemnek. A Zengő Motorsport versenyzője jócskán megelőzte az őt a dobogóra elkísérő Gált és Jánosit.