Hibát követett el az MLSZ, amikor eladta a televíziós jogokat?

Vágólapra másolva!
2007.07.24. 21:01
Címkék
A lapunk által megkérdezett nyolc európai labdarúgó-szövetség televíziós és marketingjogokkal kapcsolatos tapasztalatai alapján kiderült: az MLSZ-hez hasonlóan a legtöbb futballszervezet értékesítette a szóban forgó jogokat.
A Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) televíziós és marketingjogainak értékesítése kapcsán kialakult vitás helyzet apropóján lapunk utánajárt, a földrész többi országában miként kezelik az említett jogokat. A főként a középkelet-európai régióra fókuszáló összeállításunkból kiderül, máshol sem ismeretlen a korábban az MLSZ tanácsadó cégeként működő Kentaro és a jelenlegi partner SportFive neve. További érdekes tanulság, hogy a megkeresett nyolc szövetség közül a norvég kivételével valamennyi továbbadta a jogokat, vagy legalábbis azok egy részét. Mindezek mellett többen is utaltak arra, nem bánnák, ha a különböző közvetítőcégektől való függésükön sikerülne valamelyest lazítaniuk. A témával foglalkozó teljes írásunkat a Nemzeti Sport szerdai lapszámában olvashatják.
Legfrissebb hírek

Az örmény sajtó nem az írek elleni győzelemtől, hanem a Kazincbarcika hátvédjének kemény szavaitól hangos

Foci vb 2026
15 perce

Michael Apelgren szerint az állandóság lehet a Szeged egyik erénye a BL-ben

Kézilabda
20 perce

Továbbadhatják a Fraditól vett Traorét, lesz pénz Csobothra is, közel a bejelentés

Légiósok
39 perce

Férfi kézi BL: nem elvárás, de reális cél a négyes döntő Szegeden és Veszprémben

Kézilabda
57 perce

Haalandék 29 éve nem látott eredménnyel küldték haza Moldovát

Foci vb 2026
58 perce

F1: az Adidas lesz az Audi istálló ruházati partnere

F1
1 órája

Csókkirály helyett: Anna Kalinszkaja megnevezte a teniszvilág flörtkirályát

Tenisz
1 órája

Vitális Milán: Az egyik legjobb válogatott ellen is felvettük a ritmust

Magyar válogatott
1 órája
Ezek is érdekelhetik