Hibát követett el az MLSZ, amikor eladta a televíziós jogokat?

Vágólapra másolva!
2007.07.24. 21:01
Címkék
A lapunk által megkérdezett nyolc európai labdarúgó-szövetség televíziós és marketingjogokkal kapcsolatos tapasztalatai alapján kiderült: az MLSZ-hez hasonlóan a legtöbb futballszervezet értékesítette a szóban forgó jogokat.
A Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) televíziós és marketingjogainak értékesítése kapcsán kialakult vitás helyzet apropóján lapunk utánajárt, a földrész többi országában miként kezelik az említett jogokat. A főként a középkelet-európai régióra fókuszáló összeállításunkból kiderül, máshol sem ismeretlen a korábban az MLSZ tanácsadó cégeként működő Kentaro és a jelenlegi partner SportFive neve. További érdekes tanulság, hogy a megkeresett nyolc szövetség közül a norvég kivételével valamennyi továbbadta a jogokat, vagy legalábbis azok egy részét. Mindezek mellett többen is utaltak arra, nem bánnák, ha a különböző közvetítőcégektől való függésükön sikerülne valamelyest lazítaniuk. A témával foglalkozó teljes írásunkat a Nemzeti Sport szerdai lapszámában olvashatják.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik