Az akció keretében a futballrajongók egy Borsodi sör vásárlása után beküldhették a kupakban lévő sorszámot, és dönthettek arról, hogy melyik csapatnak adják a palackonkénti 10 Ft-os támogatási összeget.
A szurkolók összesen 6 861 160 forintot gyűjtöttek össze kedvenc csapataiknak, melyek közül a legtöbbet az FTC, a Miskolci Jegesmedvék hokicsapata és a DVSC kapott. Ezen felül a Borsodi Sörgyár 35 millió forintot utalt át az akcióban résztvevő csapatoknak.
„A tavalyi siker után idén ismét megvalósult kezdeményezés megmozgatta a hazai labdarúgás és a Borsodi rajongóit egyaránt, hiszen nagyon sikeresen zártuk ezt a két és fél hónapos időszakot" – nyilatkozta dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
A Borsodi évek óta elkötelezett támogatója a hazai labdarúgásnak, legyen szó a válogatottról, a profi csapatokról, vagy éppen az amatőr baráti közösségekről.
A március elején elindított kezdeményezés lényege, hogy a hazai futball rajongói minden 0.5 literes dobozos, palackos, valamint korsó Borsodi, továbbá a 0.5 literes dobozos és palackos Borsodi Friss vásárlása után dönthettek arról, hogy a 10 forintos támogatási összeget melyik hazai csapatnak szeretnék eljuttatni.
1. Ferencváros | 1324920 Ft |
2. Miskolci Jegesmedvék | 1149180 Ft |
3. DVSC | 913030 Ft |
További eredmények a http://sorozzacsapatodert.borsodi.hu/tabella oldalon |