Az újságnak Kolosi azt mondta, hogy az új megállapodás "jelentős részben köszönhető Tarsoly Csabának", aki mindössze néhány napig volt a közvevítési jogokat birtokló Football Duó Kft.-ben többséggel rendelkező profiliga elnöke.
Kolosi Péter a Nemzeti Sport Online-nak újra megerősítette: élnek az opciós jogukkal, és erről a szerződés szerint május 31-én már hivatalosan is értesítették a futball-ligát. Hozzátette: az ügy pozitív végkimenetele nagy részben köszönhető a Tarsoly Csabával folytatott tárgyalásaiknak. Ez azt jelenti, hogy az RTL Klub gyakorlatilag Tarsollyal állapodott meg az újabb egy évben.
Mindez azért érdekes, mert a győri futballcsapat fő tulajdonosának hirtelen lemondásával kapcsolatban egészen mostanáig tartották magukat azok a híresztelések, hogy Tarsoly azért mond le, mert az RTL Klub 2005-2006-ban nem akarja közvetíteni a bajnoki mérkőzéseket, és ezzel a liga és a csapatok óriási bevételtől eshetnek el.
A Világgazdaságnak Kolosi Péter elmondta azt is, hogy főműsoridőben továbbra sem szeretnének bajnoki mérkőzéseket sugározni, és a következő idényben is minden fordulóból csak egy találkozó közvetítését vállalják.
A magyar labdarúgó-válogatottal kapcsolatban még nem döntött az RTL Klub. A programigazgató a VG-nek úgy nyilatkozott: sok függ attól, hogy milyen eredményt hoz a szombati, Izland elleni világbajnoki selejtező-mérkőzés. Az RTL Klub egyébként a magyar labdarúgó-válogatott valamennyi vb-selejtezőjének közvetítését megvásárolta.
Ezzel kapcsolatos érdekesség, hogy az RTL Klub legnagyobb hazai konkurense, a TV2 közleményt adott ki, amelyben - a portfolio.hu írása szerint - így fogalmaz:
"Nemcsak a gyepen, de a tévénézők előtt is veszített a labdarúgó-válogatottunk: az Irigy Hónaljmirigy Show és a barátsgos mérkőzés (a franciák elleni, keddi találkozóról van szó - a szerk.) nézettsége között körülbelül akkora volt a különbség, mint a francia és a magyar csapat játéka között."
"Úgy látszik, a magyar futball nemcsak a nemzetközi élvonallal, de a hazai konkurenciával is versenyképtelen, már ha a tévé képernyőjére kerül - folytatódik a TV2 közleménye. - A kedd esti nézettségi statisztikák azt mutatják, hogy a hazai tévénézőknél egy nyolctagú gárda is lefocizta a nemzeti tizenegyet. Az Irigy Hónaljmirigy csapatára 1 millió 465 ezer néző volt kíváncsi, míg a vele párhuzamosan az RTL Klubon futó Franciaország-Magyarország barátságos mérkőzésnek 1 millió 129 ezer nézője volt. A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, a 18-49 évesek körében ennél is markánsabb volt a különbség. Míg mirigyék zenés paródiájára 828 ezer néző volt kíváncsi, a focira mindössze 508 ezren voksoltak. Ez azt jelenti, hogy az adott időben éppen tévét nézők 40,2 százaléka választotta a szatirikus show-t, míg focistáink - különösen a meccs első félidejében mutatott játékát 28,5 százalékuk nézte."