S mégis, egy kis kihívás: az ismeretlenségből tűnik elő Stickman, aki L. A. arénáiban és Párizs utcáin hirdeti sajátos szabad stílusú szabályait az utcai játékosoknak és bárkinek, aki kiáll vele. A
"Stick Football” reklámban Stickman egy csapat párizsi utcai játékos társaságában tart rögtönzött szabadstílusú bemutatót. Láthatjuk, amint a játékosok hihetetlen trükköket mutatnak be, s technikájukkal méltó vetélytársat jelentenek Stickman-nek is. Ahogy forrósodik a hangulat, egy új arc jelenik meg: Ronaldinho. Látva Stickman erőfeszítéseit, Ronaldinho csatlakozik az utcai játékosokhoz és mutat egy-két kunsztot a lelkes tömegnek – ezzel dobva kesztyűt Stickman-nek.
A "Stick Hoops” reklámban Stickman Los Angeles kosárlabdapályáin készül megmérkőzni néhány komoly utcai játékossal. Az elején Stickman-nek még sikerül térdre kényszeríteni ellenfeleit, akik aztán bevetnek néhány komoly labdatrükköt, hogy végül ők maradhassanak állva a pályán. De csak most következik az egy az egy elleni összecsapás, ahol a kreativitás számít.
A Nike EMEA marketingigazgatója, Phil McAveetey a következőket nyilatkozta: "A reklámok ihletői azok a »hétköznapi« játékosok, akik nap mint nap gyakorolnak, s mozdulataikkal néha a legnagyobb meglepetést okozzák.” Hozzátette: "Stickman feladata folyamatosan provokálni ezeket a játékosokat, hogy azok bemutassák, mit tudnak.”
A jelenetekhez a Neptunes funk-soul ritmusa adja a hátteret. A Neptunes a világ egyik vezető R&B/Hip-Hop szerzőpárosa, akik többek között együtt dolgoztak Britney Spearsszel, az NSYNC-kel, Jay-Z-vel és az Usherrel. A Neptunes most első alkalommal készített reklámzenét, amelyben a funky és soul ötvözése jó aláfestést biztosít a reklám gyors ritmusához.
Február 27-től mindkét film látható Európában, a Közel-Keleten és Afrikában is. Áprilistól a fiatalok több szabad stílusú megmérettetés alkalmával mutathatják be tudásukat. Ezeken a rendezvényeken a fiatalok lehetőséget kapnak arra, hogy kifejezzék saját kreativitásukat a sporton keresztül.
A két reklámfilm mellett a kampány az interneten is nyomon követhető a
www.nikefreestyle.com oldalon.
Stickman Magyarországon: A Nike Freestyle filmek március 2-től indultak a magyar televíziós csatornákon, és nálunk is lesz eseménysorozat.
A május eleji, Budapesten megrendezésre kerülő Nike Freestyle Arc Harc küzdelemre március közepén kezdődik a legjobbak kiválasztása. 20 budapesti helyszínen és 20 vidéki városban jelenik meg az Arc Harc gyűjtőpont, ahol a legügyesebb freestylerek meghívót kapnak a május eleji fő megmérettetésre. A filmekben látható futball és kosárlabda mellett a BMX kerékpáros, gördeszkás vagy görkorcsolyás, hacky sack-es arcokat is várjuk!
Az eseményekről magyar nyelvű információs oldal is készült, a
www.vivatv.hu címen. Az eseményekről bővebb felvilágosítást az infovonalunk adunk: (30) 596 1844.
Az Arc Harc gyűjtőpontok helyszínei és időpontjai: |
Vidéken: | Budapesten: |
Márc. 17. Székesfehérvár | Márc. 22. Nyugati tér |
Márc. 18. Tatabánya | Márc. 23. Europark főbejárat |
Márc. 19. Győr | Márc. 29. Campona |
Márc. 20. Sopron | Márc. 30. Örs vezér tere, Árkád előtt |
Márc. 21. Szombathely | Április 5. Déli pu. |
Márc. 24. Szekszárd | Április 12. Nyugati tér |
Márc. 25. Pécs | Április 14. Campona |
Márc. 26. Kaposvár | Április 15. Újpest ÁMK előtti tér |
Márc. 27. Zalaegerszeg | Április 16. Flórián tér |
Márc. 28. Veszprém | Április 17. Déli pu. |
Márc. 31. Dunaújváros | Április 18. Csepel Plaza előtt |
Április 1. Kecskemét | Április 19. Pólus center parkoló |
Április 2. Szolnok | Április 20. Erzsébet tér |
Április 3. Szeged | Április 22. Örs vezér tere |
Április 4. Békéscsaba | Április 23. Nyugati tér |
Április 7. Salgótarján | Április 24. Europark főbejárat |
Április 8. Eger | Április 25. Erzsébet tér |
Április 9. Miskolc | Április 26. Hősök tere |
Április 10. Nyíregyháza | Április 27. Hősök tere |
Április 11. Debrecen | |