A hivatalosan hétfőn bemutatott együttes a P-Nívó-Betonexpressz 2000-Corratec és a Katay Team összeolvadása révén alakult meg. Elnöke Pisók István, a menedzseri teendőket Antonio Iakovozzi látja el. A gárdát négy sportigazgató irányítja, közülük a legismertebb Antonio Salutini, aki szakvezetőként 35 Giro d’Italián, 18 Tour de France-on és 21 Vuelta a Espanán vett részt, 11 éven keresztül dolgozott együtt a sprinterkirály Mario Cipollinivel, versenyzői nyertek Girót, Vueltát, világbajnokságot és olimpiát is. A másik három sportigazgató Stubán Ferenc, Ivan de Nobile és Pisók Zoltán. Az istállóhoz júniusban csatlakozik a moldovai Ruslan Ivanov, valamint a lett időfutambajnok Raivis Belohvosciks, aki korábban Bodrogi László egyik ellenfele volt például a Tour de France-on. A csapatban versenyez Madaras Zoltán, a magyar és Honorio Machado Pérez, a venezuelai országúti bajnok. A klub céljai között szerepel a sportág magyarországi népszerűsítése is.
A Betonexpressz 2000-Limonta kerete
Arany Gábor (magyar), Raivis Belohvosciks (lett), Donato Cannone (olasz), Marco Carletti (olasz), Stefan Cohnen (holland), Cziráki István (magyar), Garamszegi László (magyar), Ivanics Gergely (magyar), Ruslan Ivanov (moldovai), Lovassy Krisztián (magyar), Honorio Machado Pérez (venezuelai), Madaras Zoltán (magyar), Walter Proch (olasz), Antonio Quadranti (olasz), Roberto Antonio Richeze (argentin), Emanuele Rizza (olasz), Tóth Dániel (magyar)
A Betonexpressz 2000-Limonta kerete
Arany Gábor (magyar), Raivis Belohvosciks (lett), Donato Cannone (olasz), Marco Carletti (olasz), Stefan Cohnen (holland), Cziráki István (magyar), Garamszegi László (magyar), Ivanics Gergely (magyar), Ruslan Ivanov (moldovai), Lovassy Krisztián (magyar), Honorio Machado Pérez (venezuelai), Madaras Zoltán (magyar), Walter Proch (olasz), Antonio Quadranti (olasz), Roberto Antonio Richeze (argentin), Emanuele Rizza (olasz), Tóth Dániel (magyar)